Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av elin sjöstrand - 27 juli 2011 22:18

Vem försökte jag lura , jag viste hela tiden , har ju lärt mig att va ensam , sånt är livet .

ingenting är som de ska länge , rasar ner igen & blundar för allt som händer .

de går aldrig bra , när man sattsar allt man har , man går in för en sak & blir lämnad kvar .

de är över nu , & jag känner mig krossad , allt går i bitar såfort jag börjar hoppas .

du finns kvar inom mig , de gör ont när jag tänker på de fina som vi hade som du aldrig våga sattsa på .

i mina ögon va du underbar , helt klart bäst & när vi låg där i sängen , fan de kändes perfekt .

hur kan de sluta såhär när jag vet att de finns chanser , så släpp mig inte nu & låt mig falla över kanten .

skit i vad dom säger & lyssna till dig själv för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig .

varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad , jag önska att du fick mig känna så varje dag .

snälla ge mig chansen som du vet att jag är värld , jag har en drömm i mitt huvud , & den slutar ej såhär .

jag ber dig om en sak men förstår om de är svårt , men förstör inte de som en gång varit vårt .

de va en kort period , men de betyder endå , & nu ger jag dig tid utan att veta hur de går .

vet du hur stolt jag var när vi höll varan i handen , de va du & jag fast de kunde varit nån annan .

jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dig le , nu tappa vi allt , fan alla vet hur de är , att ge av sig själv fast man endå vet hur de är , man fejkar sin lycka & så skiter man i allt .

med dig va allt på riktigt , ingenting va fel förutom att jag inte dög & blev sårad en del .


såren läker med åren , de har dom gjort förut , du ska veta att jag saknar en bit & de är du ~ 


______________________________


idag vakna man av att nån random ringde mig vid 2 , gick upp då & satt på datorn , sen stack jag & Conny till sjukhuset för han skulle göra nått där , sen åkte vi hem igen , så satt jag mig på trappan & smsa så kom Sandra förbi , så följde henne hem en bit , sen typ vid henne bor Isabell så gick in till Isabell ist , så va med henne , vi va ute & chilla massa bara , & sen kom Max , va med han i 30 min sen blev alla av oss trötta & stack hem till sina hem :)

seg dag vafan !

 

- drömmen blev sann , när vi fann varan , ilu -


 

/elin . :*

Av elin sjöstrand - 27 juli 2011 00:58

heyheyheyhey:*

elin .. äru utråkad ? :o

eeeh afaaan !

är sjukt cp utråkad , men blir vel att sova snart , hoppas jag !

har inte hänt mycket mer än att vi grillat & haft 'gäster' .

jag åt sen gick jag & satt mig vid datorn , så snäll jag är (hh)

thah , sen måla jag naglar , sen datorn igen , jag har seriöst nolife , & jag har kladdat ner mammas lösnaglar med massa olika designer , känner mig snäll ;*

sen har de inte hänt mer , segar framför datorn , nicenice !

händer typ nt ett skit på den heller , så blir vel att sova snart hoppas jag ..

är fett trött !


men iaf , tänkte göra en shopping lista här under , måste ha de uppskrivet någonstans mer än min hjärna , nivet ;)


 - nagelack ,lös naglar , tillbehör osv ..

- koftor , tröjor , tights .

- slingor till hår clips 'leopard , rosa' .

- myskofta 'foki design' .

- huvtröja 'eget tryck' .

måste va allt ? o:

elrelrelr , kanske en ny hjärna också , gärna på köpet ? ;)

men de kommer typ ta 1 månad att få allt , om jag kämpar tillräckligt & nämner de varje dag :)


nu ska jag kolla lite tv sen sova hoppas jag ,

pusspuss <3


__________________________________________________

nått ni kanske inte viste om mig , men jag är sjukt avundsjuk på Foki !!! :D

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards