Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av elin sjöstrand - 13 juli 2011 22:46

hej bloggis (L)

sitter hemma hos pappa nu & Shackita är här , sjukt kul att vi kan passa henne även om de inte är min hund mer , hon är iaf den vanliga lilla sötnosen nu med , men lugnare , inte lika busig som för 1 år sen , hon ligger här & snarkar , gullig ! :*

men jag har verkligen saknat henne !

aja , kom hit till pappa vid typ halv 6 , sov till 4 idag , inte normalt NEJ ! mamma väckte mig , jag bara WHAAT när jag vakna haha :D

men va ju Baaaakkeeen igår , cp kul där , men blev inte att åka lika mycket karuseler som dom andra 4 åren , för hade ju ingen kompis med & mamma hade ju ont i sin axel :(

så åkte med dom andra seeega töntarna , men kul va de endå !

sen kom vi hem vid halv 1 , så va uppe till 3 sen slockna jag . ^^

men vi åkte iaf vid 9 till helsingborg & de , så va vi framme i Danmark vid 12 , så va vi på Bakken till typ 9 , då åkte vi hem igen , & mådde cp illa på vägen hem , jag som blev mätt på 1 pommes , & sen fortsatte äta massa annat , uussh , de gillar inte miin mage !! :(

köpte en stor mega boll också , den döpte jag till Rose !! :')

för den är likson rosa (a)

så igår hade jag as kul , tack alla som va med :')

& idag har inte varit en rolig dag iaf , bara sovit bort hela dagen ju , uuusch , de gillar vi inte ! :(

men är ju kul att jag är hos pappa nu , & får va med min egna lilla Ängel ! UNDERBART !! <3

sen imorgon blir de att åka till ikea , (y)


laddar upp bilderna från Bakken när jag kommit hem till mamma igen , sitter vid pappas dator nu & jag palla inte ta med min egna .


/eliiin :*

 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards