Never change yourself for someone else would.

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Rubrik saknas

Av elin sjöstrand - 27 juli 2011 22:18

Vem försökte jag lura , jag viste hela tiden , har ju lärt mig att va ensam , sånt är livet .

ingenting är som de ska länge , rasar ner igen & blundar för allt som händer .

de går aldrig bra , när man sattsar allt man har , man går in för en sak & blir lämnad kvar .

de är över nu , & jag känner mig krossad , allt går i bitar såfort jag börjar hoppas .

du finns kvar inom mig , de gör ont när jag tänker på de fina som vi hade som du aldrig våga sattsa på .

i mina ögon va du underbar , helt klart bäst & när vi låg där i sängen , fan de kändes perfekt .

hur kan de sluta såhär när jag vet att de finns chanser , så släpp mig inte nu & låt mig falla över kanten .

skit i vad dom säger & lyssna till dig själv för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig .

varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad , jag önska att du fick mig känna så varje dag .

snälla ge mig chansen som du vet att jag är värld , jag har en drömm i mitt huvud , & den slutar ej såhär .

jag ber dig om en sak men förstår om de är svårt , men förstör inte de som en gång varit vårt .

de va en kort period , men de betyder endå , & nu ger jag dig tid utan att veta hur de går .

vet du hur stolt jag var när vi höll varan i handen , de va du & jag fast de kunde varit nån annan .

jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dig le , nu tappa vi allt , fan alla vet hur de är , att ge av sig själv fast man endå vet hur de är , man fejkar sin lycka & så skiter man i allt .

med dig va allt på riktigt , ingenting va fel förutom att jag inte dög & blev sårad en del .


såren läker med åren , de har dom gjort förut , du ska veta att jag saknar en bit & de är du ~ 


______________________________


idag vakna man av att nån random ringde mig vid 2 , gick upp då & satt på datorn , sen stack jag & Conny till sjukhuset för han skulle göra nått där , sen åkte vi hem igen , så satt jag mig på trappan & smsa så kom Sandra förbi , så följde henne hem en bit , sen typ vid henne bor Isabell så gick in till Isabell ist , så va med henne , vi va ute & chilla massa bara , & sen kom Max , va med han i 30 min sen blev alla av oss trötta & stack hem till sina hem :)

seg dag vafan !

 

- drömmen blev sann , när vi fann varan , ilu -


 

/elin . :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 20:47

har bestämt mig för att blogga på Nattstad, & kommer nog inte börja blogga här på bloggplatsen mer!   www.nattstad.se/elinsjostrand   - vill du fortsätta följa mig, så får du göra de där från & med ikväll!   HAA DE BRA ALLA! ...

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:41

   favorit låten just nu!         

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:10


  Ligger i soffan nu & kollar bigbrother LIVE, jag har faktiskt slutat kolla på de, så istället för att kolla bb, så går jag & lägger mig vid 10 & somnar vid halv 11, kännar 1 timme på att sova! Ska vel kolla på film snart, 3dje filmen idag isåf...

Av elin sjöstrand - 14 mars 2012 20:04


  Sommar värmeeen är här, & känner doften av vååååååår!  de är så jävla härligt, man kan gå tunt klädd & inte springa runt i en tjock, klumpig vinterjacka, så snart blir de att sticka till väla, & köpa en härlig sommarjacka, funderar starkt p...

Av elin sjöstrand - 13 mars 2012 22:56


  sitter & tittar på bigbrother som snart är slut, är inte specielt trött så kommer nog inte somna fråns vid 12, så tänkte att jag hann med ett litet inlägg nu på kvälls kvisten! Tänkte även tipsa om ännu en grym sida med sjukt snygga smycken f...

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards