Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 2 juli 2011

-

Av elin sjöstrand - 2 juli 2011 20:15

hejhej .

sitter i soffan nu & är heeelt slut , sjukt rolig & varm dag idag ,

& värme gillar vi , elrhur ?

först vakna jag vid 9:30 , hade ställt alarm på mobilen för Issa skulle komma 10-11 .

så klädde på mig & så & gick ner & la mig i soffan & somna ,

så vid 10:40 vaknar jag av att Issa står & petar på mig ,

rycker till som fan , va ju inte alls berädd på de !

mycket trevligt sätt att vakna på *hosthost* .

så först fixa jag mig , sen stack vi till Emmas & handla varsin glass & läsk ( Sanwich & fanta exotic ) .

sen gick vi & satt oss vid Aulan , & de regna , sen gick vi hem till mig igen & lyssna på musik & så , sen gick vi till emmas igen & handla tuggummi & sånt , sen gick vi till NorraLyckan & satt oss & gunga .

sen gick vi hem till mig & typ snacka , sen stack Issa hem , då stack jag , mamma & conny till Åstorp , va sån marknad där , köpte Monster & pack rat T-shirts ,

så nu kan jag både klä mig i monster & dricka de  

& köpte en strandklänning också , gick runt där ett tag , lille Zacharias sov hela tiden , sen satt vi oss ner & tog varsin Langos , mums , va dock inte så hungrig ,

brukar inte va de när de är varmt , sen stack vi hem .

så vi kom hem för typ 40 min sen , har varit en rätt bra dag om man tänker på vad som har hänt , finns lite andra saker jag tyvärr inte är så glad för & tänker på väldigt mycket , vilket gör mig rätt deppig !


aja , de va min dag iaf , hoppas du haft en lika bra , pusspuss / elin :*


30/6-2011  - vila i frid Andrea , hoppas du har de bra där uppe bland molnen , din önskan blev sann , du somnade förevigt ..  !   



____________________________________________________________



Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards