Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 25 juli 2011

:D

Av elin sjöstrand - 25 juli 2011 05:24

heyhey , normalt att blogga vid 6 ?

nee !

blir att gå ut vid 6 nu , asså detta är på morgonen om ni inte fattat ,

dygnat nivet , sååå roligt !

så ska ut snart med Bengan ^^ ;d


aja , ha de bra , puss haj / en trött elis ! :)


 

Av elin sjöstrand - 25 juli 2011 01:57

HEY :D


sitter här & är jätte trött men vill endå va uppe :)

igår ( 24/7 ) va jag med min fru Ebba , vi va med Bengan & lite sånt , hände inte mycket alls !

sen vid typ 20:00 stack vi hem till mig & åt ( tacos paj ) , de gick & äta de skitet ;)

sen chilla vi lite , Ebba skulle bli hämtad 21:20 , men hennes mamma kom 22:30 :D

sen när hon stack hem satt jag bara vid datorn , tills nu ,  & jag tittar på South Park :D

thih , dom är så söta (A)


imorn blir de samma som idag , ska bli Azååmmm ! :)

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , men bjuder på 2 bilder :)

   <--- ebba     elin ---->

__________________________________________________________________

mitt nästa köp , LOVE IT !! :D

designad av Foki , min favorit :33

sjukt gullig mysdress ju ! o:

    

nått jag verkligen MÅSTE ha , vilken tur att man har föräldrar som ger en pengar *blink* ;)

ska ha den ljusrosa btw !

__________________________________________________________________

10 sanningar om mig :

1 . jag tycker svamp bob är sjukt het !

2 . jag umgås hellre med killar än tjejer , tjejer är patetiska !

3 . jag kan bli sur för ingenting , är rätt lätt irriterad , & kan bli jävligt aggresiv , så akta er ;)

4 . jag har egentligen jätte lockigt hår !

5 . jag älskar att göra andra svartsjuka !

6 . jag har världens sjukaste humor !

7 . min förebild är Mixx ( Malin )

8 . jag blir kallad fjortis

9 . jag ÄLSKAR att ta killar ifrån andra

10 . min mamma betyder allt för mig ! (L)


/elin

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards