Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av elin sjöstrand - 22 juli 2011 00:58

cha :)♥

- jag är typ på lite tröttis humör , skrattar åt exakt ingenting . ^^

ska lixom vakna om 8 timmar , så lär vel somna i bilen påväg till Öland (y)

somsagt , sitter & shrattar åt exakt ingenting , nolife? xd

& lixsom , man börjar undra om man blivit knäpp elr nått ? ;s

aja , de åska innan , så datorn stängdes av -.-'

gick upp på rummet & kolla tv i typ 20 min , sen gick jag ner igen & satt på datorn ^^

beroende ? vaaa va sa du ? :p

aja , ska inte sitta uppe alls för länge , typ till 3 ksk ?

haha .. men aja , sitter & chillar massor nu , & skrattar & drogar emo låtar ,

typ skrattar åt texterna , knäpp ala hjärnsläpp ?

AAAAAHA de rimma , fan va coooolt ! o:

aja , ska fortsätta skratta & nörda , sen sova :)

blir att vakna 9 typ imorn , & då drar jag  i 2 dagar , uuh , va skönt att komma ifrån ett LITET tag !

thheh , ska fan bli kul , & har jag berättat var i Öland ? ;)

ÖLANDS DJUUURPARK !!! :D

thih , känner mig töntig :(

aja , ska bli kul endå ! :)


& jag som har noliiiife , gjorde ett fint sjävporträtt ! :D

  thihhi *stolt* :)


ny tänkte jag ladda upp ett as roligt youtubeklipp som jag & cassie hitta ,

mellan 0:26 - 0:34 dog jag & cassie av skratt , hahaha :D


nu ska jag nolifa , hejhej / eliin

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards