Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 11 juli 2011

...

Av elin sjöstrand - 11 juli 2011 22:38

hej .

blev ju att åka till malmö & dumpa mormor , de va aaas cp kul endå !

först åkte vi ju till malmö med tåg , sen åt vi på BK & så ,

sen tog vi bussen till mormor ,

lämna henne sen tog vi bussen till syster - yster Emmmaaaa ,

där kolla jag igenom HEEEELA hennes gaderob & typ testa alla kläder ,

aaas kul !

så va vi där i typ 1 timme , sen tog vi Taxi till Centralen ,

och tog tåget hem .


har varit en rätt rolig dag endå ! :D


IMORGON BLIR DE BAKKEN !!! :DDDDDD

ska bli as cepe kul !

längtar ! :)


ny bild , bjuuder (a) :*

  

kan inte tro på verkligheten , de får inte va över , du är de enda för mig & allt jag behöver .. -6/7 (u)

thihi / elin :*

:(

Av elin sjöstrand - 11 juli 2011 13:34

hej ,  blir att åka TÅÅÅÅG! ner till malmö om typ 40 min (?) ,

för vi ska lämna mormor , & mamma kan nt köra bil för hon har inflamation i axlen ,

& ska mormor köra kan man börja gräva sin grav ! ^^

ska endå bli kul , eftersom jag inte åkt tåg på 1 år , för mamma skaffa körkort !

sen äta på Burger King på Malmö central sen hem till syster ,

tror jag :)


nu ska vi åka , ciiao !

 

 

:'( (u)

-

Av elin sjöstrand - 11 juli 2011 02:33

jag är ju såååå snäll , så jag får vel slänga ihop ett inlägg , även om jag är deppig !

 

hej !

jag heter elin sjöstrand .

nä men , hej .

jag är inte på bra humör idag , så ni får ursäkta mig lite !


har varit en seg dag idag , verkligen inte min dag idag eller igår ! .

aja , så har typ nt hänt mkt idag , bara deppat , & ruttnat bort nästan . sen bara umgåts med datorn , min allra bästa b-brud !

elrelrelr vänta lite här nu , asså inte idagidag !

utan den 10/7 , de är bara för de är natt så blandar jag ihop !

hoppas ni förstår endå , knäppisar !

ojsan , ni läser du min blogg ;$$

arrå !

blir vel att chilla imorn ELLER IDAAAAG ! ,

MEN HALLÅ ELIN ?!

SURA LITE TILL VA ?!

nejmen ..

uuh , jag är trött , så jag vill inte skriva mer , men endå !!

ska typ sova om 10 min ZzZzZzZzzz ...

ska bli skönt , aaas cepe trött !

jag <3 att sovaaaa !


nu vill jag fatiskt inte skriva mer , de får ni acca !

hajhaj , <3


ps . Elin ääääälskar brunkrämsbögen (a) ;)

 

:'(

Av elin sjöstrand - 11 juli 2011 00:04

vill inte blogga idag , är inte på humör , sorry ! :( (u)



när livet sviker är de bra att vara 2 ,

men ena halvan av mig slutade förstå ,

att när en vän försvinner finns de inte mycket kvar ,

& jag glömmer dig ,

mer för varje dag .

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards