Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under januari 2012

Av elin sjöstrand - 29 januari 2012 01:00

BYTER TILL NATTSTAD.SE NU!


NATTSTAD.SE/ELINSJOSTRAND

Av elin sjöstrand - 29 januari 2012 00:31



           

Av elin sjöstrand - 28 januari 2012 20:55

soorry för jag inte har varit specielt social, men liksom allt är så sjukt jobbigt, segt & såhära just nu,

har ingen ork till något som inte ens är viktigt. 


Februari's VILL HA:



Mjukisbyxor, finns att köpa HÄR.  



Rosa/Lila hårfärg, Finns på Bluefox.nu


   

 Kofta med Leopardmönster med kattöron på luvan,

finns HÄÄR.





Av elin sjöstrand - 11 januari 2012 12:11

Sitter fortfarande & kollar upp i himmlen & försöker se dig,

de va så länge sen, snart 2 år sen.

För oss som kände dig, älskade dig stort, alla hade en obeskrivlig kärlek till dig,

de ljuset du spred varje dag, all glädje som bara flög ur dig,

kommer vi alltid minnas.

Finns inget som varit finare än dig.

Våra minnen tillsammans, stannar alltid kvar inom mig.

Du va så liten, men hade så stor betydelse, 

jag saknar dig varje dag gumman,

du är himmlens finaste stjärna.


Älskar dig!


 

Av elin sjöstrand - 11 januari 2012 02:44

Hej bloggen, som jag skrev i ett inlägg så skulle jag blogga när jag blev lite gladare,

kan ju inte direkt säga att allt är som de ska igen, för de är en lång väg kvar.

Vet inte riktigt vad de är med mig, varför jag gråter varje kväll, varför jag bryter ihop?

Varför jag väljer att sitta ensam ute i mörkret, & varför jag saknar folk när jag nyss träffat dom?

Ja, detta började 2/1 att jag va lite smått ledsen för de vissa omogna & patetiska människorna sa om mig,

de är inget som jag går & är ledsen över, för jag har släppt det.

Jag överreagera bara på små saker, den 5/1 fick jag en ide om att åka hem till min pappa & stanna där ett tag, 

så kanske jag kunde ta de lugnt där & inte tänka så mycket på allt.

Men tyvärr gick de inte alls bra, klara inte av de, jag ville hem direkt, just för jag börja sakna min mamma, 

den smärtan har jag fått känna på allt för många gånger, så jag ville hem så snabbt som möjligt, 

sen va det också 3 av mina bästavänner som jag saknade enormt, ja jag fick träffa dom dagen efter igen,

de kändes så sjukt bra att va tillbaka.

Sen va de ju i söndes då allt började, vet inte varför jag gråter, & vill fortfarande veta andledningen.

Tror helt enkelt att de är som jag överreagerar på allt eftersom ALLT händer så snabbt!

Sen har jag inte kunnat sova, tror att de handlar om samma sak, att de håller ihop.

Jag kommer iallafall kämpa för att bli den gammla glada tjejen igen, 

jag klarar inte av att se mig SJÄLV såhär, efter att haft en så bra tid med skratt & en arme med vänner.

Vänner kommer & går, & jag hoppas på att ni snart kommer tillbaka igen, & slutar snacka så mycket.



Ska snart sova tror jag, skola idag ju, somnade hos mamma i deras säng 21:30 & vaknade 00:00, 

så jag är inte ett dugg trött, gick ner här sen efter ha försökt sova i 80 min,

eftersom de är skola imorgon tänkte jag att de va en bra ide att sova tidigt, men jag klarar inte av att somna tidigt sen sova hela natten, rätt jobbigt.

Men imorgon är de inte mycket jag behöver gå i skolan heller, ska först till tandläkaren 9:30, sen måste jag dra ifrån skolan kl 13:00 för då ska jag & mamma till klippan för jag ska klippa mig, blir ju sidecut, snelugg, uppklippt & antagligen blonda slingor, kommer bli lagom gött, skiter i att håret blir så kort att de lockar sig hela tiden, för jag har endå för det mesta uppsatt hår, & sen vill jag endå bara bli av med detta håret för de är ju mega tråkigt.

Såja, jag lääängtar!


Nu ska jag nörda fb lite, sen sova hoppas jag, pusshey ♥

Av elin sjöstrand - 10 januari 2012 03:57

10 dagar utan dig, 10 låånga dagar, de känns som månader sen jag såg dig senast,

för första gången på länge fick du mig att känna mig värdefull,

äkta kärlek den fanns, men jag trodde den fanns någon annanstans,

de va du som va rätt, du gav mig en mening,

så kort tid för oss båda, men tiden räckte inte till,

jag gick min väg & du din,

de känns så fel att vi inte fick mer tid,

skulle ge oss en hel framtid om jag bara kunde,

åldern är bara en siffra, insåg de då,

kommer aldrig någonsin glömma oss två,

ängel från de blå,

de va länge sen jag kände så. 


 


bjjuder på en mobbedish bild, bara för jag är sur, ledsen, tårögd & arg :*  




Av elin sjöstrand - 10 januari 2012 00:36

Bloggar när jag orkar, & mår bättre, just nu vill jag inget annat än att va med Nicole,

önska hon va hos mig nu, aldrig känt på värre smärta.

Av elin sjöstrand - 5 januari 2012 01:20

hellu, rätt awesome dag, utom vissa saker, fått reda på att 2 stycken dött, vila i frid, hoppas ni har de bra!

sen har de varit att va med Nicole heela dagen, hon är ju för jävla bäst!

vi stack hem till henne vid 11, & vi har haft grymt kuul!

träffa Alex oh Nille en stund också vid 12, men nu för ungefär 2o min sen fick vi för oss att vi skulle ut & ta luft, & de gjorde vi, & de va ju grymt jävla kallt, & jag hade bara shorts & magtröja, & hon hade magtröja & Mjukis, så jag kom på att jag skulle hoppa i hennes mjukisbyxor, men de blev ju inte alls lyckat, på första försöket flög båda ner på marken, men på andra försöket flög Nicole rakt ner i en vattenpöl & jag på henne, hon blev helt blöt på ryggen & jag skrapa upp mina knän, kan ju inte direkt säga att vi är normala, men de va bara ett expiment, haha!

sen nu har vi bara chillat lite, men ska ut nu & ta lite luft igen, rätt skönt att va ute!


så pusspuss! c:

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards