Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under september 2011

E>

Av elin sjöstrand - 30 september 2011 20:05

heyhey ,

sitter hemma hos pappa nu & vill bara HEEEEEEM !

de är fett segt här, & typ alla har PMS , palla ?

vi åt iaf Fondy , sen blev allt skit ,

nu sitter dom andra 3 & kollar film & jag sitter här vid datorn ,

heeeelt själv & längtar hem till mina vänner ,

drar nog hem imon hoppas jag ,

fyfan , nu är jag ledsen ,


bye #_#



tack för våra dagar & minnen , kan känna ruset än ... (U)

Av elin sjöstrand - 27 september 2011 17:57

HEEEEEEEEEEEEEEEY


läääläää , haha nej men heyy , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva , men kör på , de va iaf skola idag , wow vad jag förvåna er nu , hihi nej men de va iaf riktigt segt , förutom att Bengan & Marco kom till skolan & Bengan kasta enkronor till mig så jag kunde köpa en chockladboll , sen efter Lunch drog jag hem , mådde dåligt typ , sen skulle jag endå ha utegångsförbud nån gång i veckan eftersom de inte blev så förra för jag skulle till björket , haha ..

så får bli inne idag då , *suck* .. 


bye !


 

;$

Av elin sjöstrand - 26 september 2011 22:04

haiij ;$$'


blivit lite usucial , flåt mey , iaf , idag va de först skola , Cassie kom t mig på morgonen såklart , soooom vanligt , sen så va de lix engelska , svenska & matte sen lunch , på luchen stack vi hem t mig & dampa ett tag , sen drog vi t skolan & hade idrott , segare än segast , sen biologi sen sluta vi , efter skolan vänta Hkon på oss så vi va med han typ hela dagen tills Cassie skulle på dans , va med Matte ett tag sen Hkon & Cassie en liten stund igen .

rätt rolig dag ... fast nä , haha jo men endå rätt seg i skolan & så ,

känns som världen är lite upp & ner , i dont know ? ;p


nääää nu ska jag kolla igenom lite gammla bilder sen soooova , 

pusshey ;* <3


Av elin sjöstrand - 22 september 2011 15:54

shooobräääh , ligger i min älskade säng nu & funderar på att sova lite , kom hem från skolan för typ 1½ timme sen så ja , jag har inte gjort så mycket , snacka med Matte i 10 min bara , hoppas på att jag kan somna lite , & vakna vid 6 typ , då kommer mamma hem med min nya hårförlängning , gashh som jag längtar , hoppas på att de är rätt färg nu till mig hår , perfekta längden iaf , gillas !


nääää , nu ska jag ta & sova en skvätt , poooosshajjj ! ;*



...

Av elin sjöstrand - 21 september 2011 20:15

SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAART , kommer Matte till mig , ska sitta ute på trappan lite & snacka , har dock utegångsförbud hela veckan , utom fredag-söndag , sen är de Björket på fredag , ska bli riktigt kul !


Mjaja , nu ska jag droga coca cola , sen så hoppas på att Matte kan röra lite snabbare på benen & komma hit , jaja , pusshey :)



 

-

Av elin sjöstrand - 20 september 2011 15:29

drar ut med Nille & Matte nudå , finns på mobilen 0733399445 (mp)

.

Av elin sjöstrand - 19 september 2011 21:18

Hej bloggen , idag blev de skola , sen efter va med Cassie & Hkon , vi drog hem till honom , jag typ somna där ett tag faktiskt , fett trött .

sen så drog vi ut med Robin också , sen va med dom ett tag , sen blev de hem & äta sen va med Matte & Petra , hade fett roligt , nu sitter jag här med Matte & kollar Svenska Hollywood Fruar , han är typ helt inne i tv:n när Maria Montazami dyker upp , men nu ska jag umgås med mamma & Matte , pussohaj , lever balkaj :D


________________________________________________________________________


du går med blicken vänd , kan du ha sett mig än , jag minns bara allt de bra som va du & jag ,men aldrig aldrig kommer allt tillbaks , aldrig aldrig , allt som du & jag va , aldrig aldrig , men jag glömmer aldrig bort var du gjort , jag kan gråta mitt på gatan , för jag glömmer aldrig bort var du gjort , du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort var du bor , nej jag glömmer aldrig bort var du bor , i samma låga skor , & samma leendet du log , såhär kan de inte va , säger att de är bra , hur fan kan du spela glad , aldrig aldrig , inte en ända dag till , gick omkring vid ditt kvarte tills de blev för kallt , tänkte ut en dialog mellan oss & allt , lampan i din hall släcktes & jag gick hem igen , för jag har inte glömt vad du gjort ..


 


Av elin sjöstrand - 18 september 2011 22:14

fall för fel kille , precis som alla andra gånger , de är synd att alla killar är lika som bär , ni kommer & går , pallar seriöst inte mer svek nu , så många lögner , jag kommer inte orka mer , 

de finns inte ord som kan beskriva hur förjävlig du varit mot mig , de är sjukt att man ens är så dum & bryr sig , så underbart man hade & kunde haft , såhär får de fan inte va , jag säger att allt är bra & spelar glad , men hur tror du de är egentligen , leendet du log , de som bara sken upp en hel värld för mig , shit vad underbar du va , tills du visa ditt rätta ja , nu är du inget som är välkommen i mitt liv , verkligen inte , jag glömmer aldrig bort vad du gjort ..

du får passa dig som satan i gatan , för jag glömmer aldrig bort var du bor ;)

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards