Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under maj 2011

<3

Av elin sjöstrand - 31 maj 2011 20:17

elin goes lyssna på sin favorit låt !

den är riiiktigt fin !

&

lyssnar på dom 24/7 .

kan tom dom utantill (hh)

cuult !

/elin  

Av elin sjöstrand - 31 maj 2011 17:43

 

HAHAHAH  

  

 AAAH !

jag har as mkt myggbet på benen nu .

sjuuukt störigt !

går runt och kliar heeeela tiden , ser ju inte lite mobbat ut ?


blir grillat idag till mat , mamma håller på att grilla nu , nästan klart .


btw , min lilla bebis fyller 1 år imorgon , stor flicka ju  Love yooou !

   

sötast . se !

pusspuss/elin  

Av elin sjöstrand - 30 maj 2011 21:28

tänkte göra en sån 'lista' på vad jag ska skriva om .

börjar med de imorn , här kommer den iaf (kort)

1 : 10 saker ni ksk inte viste om mig

2 : 5 saker jag hatar

3 : personer som betyder mest

4 : 8 vanliga sanningar

5 : min favvo låt

6 : en nytagen bild


vet ju lix inte om vad jag ska skriva om , så detta kan ju va smart ?   


snart börjar BB (bigbrother)

mohahah , elin älskar   

haha kolla dessa smileysar :

 - ^^)

 -jallajalla


AHHAHAHAH jag dör xD    


pusshajdå  älskarermestivärldensägervimenjajajagharingetatts

krivaomnusåvihörsbabes

var rädd om er (a)




Av elin sjöstrand - 30 maj 2011 19:59

sjuuukt fin låt :')

Cassie som visa den för mig   

pusshej/elin

Av elin sjöstrand - 30 maj 2011 17:57

yey, ny blogg .

min förra heter ju sjostrandelin.blogg.se ,

men seriöst , palla blogg.se .

Denna sidan verkar ju myyycket enklare och de är ju inte alls svårt att göra en header och göra en fin design ju .

+att man kan ändra textstil  

vilket är suuuper nice .

och såklart är de ju kul med alla smileysar som man kan ha också . :D

Men har ju inte kollat in denna sidan så jätte mycket , men den verkar bättre iaf !


men iaf , tänkte börja med Veckans låt ?

elr ksk läger upp lite låtar då och då ? :)

men de kommer bli Dagens låt iaf , de har jag bestämt mig för :D

Nu ska jag fixa lite till och kolla lite mer om vad man kan göra, sen ska jag träna på mina engelsk glosor   

pösspöss / elinsjöstrand   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards