Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under augusti 2011

Av elin sjöstrand - 31 augusti 2011 20:59

Hey ! :) 


har precis duschat & sånt , kom hem vid typ 20:15 , så då åt jag upp mina nudlar & HOPPAAA in i duschen , mahaha .

så nu sitter jag nere i soffan med mamma & kollar på Leila Bakar I Frankrike , gaaash , jag blir fett hungrig (a).

blir vel att sova vid 10 , fett trött som jag varit nu i 3 dagar i sträck , kanske för jag slutat med mina medeciner , i dont know ? 

men ja , har varit med massa roliga folk hela veckan & förra , dom är så gosiga ;3.

haha , men najj , nu ska jag umgås med min underbara mamma , fortsätta smsa med mina stalkers , så ni får ha de bäst , pusshaj ;*


ä-äälska låten ,




Malin Hornling , min ängel (L)





Av elin sjöstrand - 28 augusti 2011 14:03

OSOSIAL!


jag vet , men asså nu  när skolan börjat måste jag typ duscha , borsta tänderna sen sova direkt när jag kommer hem , sen har min låsas pappa liksom varit iväg cp länge , så får ju hålla min mamma lite sällskap också ju , så gulligt *fniss* .

sådeså , sen har man varit med Ebba hela helgen , & igår va vi på High Shaparal , riktigt roligt , vi är ju typ såhhära , jätte bäst ? 


de va bara de tyvärr , har inget mer att säga .. 

heysveys !



låten väcker känslor .



 

Av elin sjöstrand - 23 augusti 2011 13:01

 hey  - hey


ligger här & är sjuk , ont i halsen & sånt , men jag vill endå liksom gå ut senare , missa Skolfotot tror jag , jävla förkylning ! -.-'

men bryr mig inte så mkt , har varit lite osocial , rätt mkt som händer nu ..


har inget att skriva om nu , men 1 sak .. 

JAG HATAR TROLLSLÄNDOR ! 

..

Av elin sjöstrand - 19 augusti 2011 19:38

funderar på att dra ut sj , kanske hittar nån att va med ? 

har så sjukt cp tråkigt , blir att beställa Pizza nu iaf , sen skypa med Ebba , hon kommer 10 på morgonen imorgon , & sover över , ska bli fett kul . 


Mjaja , hoppas ni har roligare än mig .. 

heydå ! :)



.

Av elin sjöstrand - 18 augusti 2011 21:42

99 saker du inte visste om mig .

1. Fullstdigt namn? - Elin Josefin Sjöstrand .
2. Exakt ålder? - 12 år .
3. Vart bor ? - Perstorp , Skåne .
4. Bor tillsammans med? - Mamma & Låsas pappa .
5. Husdjur? - 3 Katter .
6. Färg på ditt hus? - orange tegel .
7. När är du född? - 31 december 1998 .
8. Klass? - 7D .
9. Vilket år tar du studenten? - vet inte .
10. Något jobb - skola .
11. När ska du sova ikväll? - halv 11 kanske .
13. Duschat idag? - ja .
14. Kramat någon idag? - ja .
15. Pussat någon idag? - nej .
16. Vad har du ätit? - nudlar & nått mer .
17. Dagens klädsel? - jeans shorts , linne , tröja & skinnjacka :)
19. Dagens sötnos? - *****
20. Dagens roligaste? - ingen ^^
21. Har du många vänner? -  phah , tillräckligt ! 
22. Hur många har du kysst? - Hah håller inte räkningen ;)
23. Vem kramade du senast? - Vet inte .
24. Hur många vill du ha sex med? - 948394830480394832094 !
25. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24 h period? - 2 (a)
25. Hur många har varit otrogna med/mot dig? - 1 .
27. Har du pojk-/flickvän? - Singel sen igår .
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Bengan .
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - *privat*
FAVORIT:
31. Film? - massa ..
32. Låt? - Danza Kuduro .
33. Mat? - Pizza .
34. Dryck? - Redbull .
37. Stad? - Göteborg .
38. Land? - Egypten .
39. Ämne i skolan? - bild .
40. År? - Öm.. 2011 ?
SENASTE:
41. Person du pussade? - B...blablabla ;)
42. Personen du skrek åt? - Marco :D
43. Gången du spydde? - 1 år sen ksk ?
44. Gången du grät? - nyss ..
45. Pizzan du åt? - 16/8
46. Gången du var i göteborg? - typ 2 veckor sen ?
47. Gången du var i stockholm? - 2009
48. Gången du var full? - ;D
49. Gången du var hög? - .
50. Personen som såg dig gråta? - Ebba .
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart :)
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda .
54. Tv-spel eller datorspel? - data .
55. Singel eller upptagen? - båda .
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Facebook? ^^
58. Ragga eller bli uppraggad? - ragga , kan oftast inte gilla killar som börjar gilla mig först .
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother !
60. Svart hår eller blondt? - blondt .
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna .
62. Choklad eller lakrits? - Choklad !
63. Göteborg eller stockholm? - Gbg .
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänsterhänt.
65. Coca cola eller fanta? - Cola .
66. Pizza eller kebab? - båda funkar .
67. Randigt eller prickigt? - prickigt .
68. Älska eller älskas? - båda .
69. Leva eller dö? - Leva (?)

ANTAL:
70. Personer du älskar? - många .
71. Personer du hatar? - en ..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många :D
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - 2 ... lalalalaaa (a)
74. Glassar du ätit på en dag? - venne ?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Hsslm .
76. Gånger du haft minnesluckor? - venne .
77. Piercingar har du? - Öron uttöjning .
78. Personer du saknar just nu? - många .
79. Gånger ditt hjärta krossats ? - händer aldeles för ofta ..
80. Vill du kyssa nu? - han .. <3
81. Ska du träffa imorgon? -haha Ebba :)<3
82. Sjöng du senast för? - mamma :D
83. Hade du senast en msn konversation med? - Ebba :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - venne ?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - =)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
87. Förtjänar att dö? - Ingen .
89. Vill du sova brevid inatt? - Kudden .

VAD:
90. Gör dig glad? - Ebba & Cassie <3
91. Gör dig ledsen? - hondära !
92. Vill du helst göra nu? - sova . 
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan imorn .
94. Vill du ha nu? - nudlar & redbull .
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - 100000 kr !
96. Längtar du till? - träffar min sötnos .
97. Tycker du om dina betyg? - Njaa ..
98. Ångrar du i ditt liv? - ..
99. Är det bästa som har hänt dig? Han .

Vill lägga till en fråga..

100. Är du bäst? - ja :D





 

-

Av elin sjöstrand - 18 augusti 2011 21:20

back to school  *suck* .

blir att sova tidigt idag , typ vid 10 eller nått , är fett trött , men idag så va de första dagen i 7:an , hatar verkligen vårt schema , men skit i de !

börjar dagen imorgon med Tyska , sen andra ämnen , vetefan vad , sen efter skolan så ska jag kolla in mina nya kläder från Ellos , & tror ebba kommer också , så sover hon här i helgen ! :)


Kommer bli fett kul , men jag vill bara att skolan imorgon går SNAABBBTT !



bilden är från Egypten 2010 -.-' :D


 




 

..

Av elin sjöstrand - 17 augusti 2011 01:07

heeey bruden , lust att strula lite ? ;)

mahaha , lite osocial jag är , flåt , är ju fett nervös för skolan & allt imorgon , kan verkligen inte fatta att sommarlovet är slut nu , men detta lovet har varit riiktigt roligt , har fått enormt mycket nya vänner !

& självförtroendet är ju sjukt mkt bättre nu än innan , våga knappt gå till skolan själv , nu är jag liksom verkligen den jag vill va , de är ju viktigast ? :)


JAJA , tagit isönder min brud liksom lite nu , känner mig så kass , ja , de börja med att jag skulle gå upp med datorn i förrgår kväll (15/8) , så fasta sladden som man laddar bruden med i dörrhantaget , så jag tappar min brud , så kanten runt skärmen sprack , & en bit ramla av , hoppas ni fatta att jag snacka om min dator & ingen människa med skärm & så , då borde de inte va en normal människa ? :)



phaha , glömde helt bort nu att jag höll på att göra ett blogginlägg , börja skriva detta 01:07 , som tiden där uppe , men klockan är exakt nu 01:47 , läste igenom min blogg lite , saknar verkligen dagarna , verkligen fina minnen man fått , & underbara vänner , ha de bäst , nu ska jag sova , hejdå ! <3











:pp

Av elin sjöstrand - 15 augusti 2011 12:39

  • - wtf ?!    min hjärncell ;oo :D
hey alla , snart kommer min fiiina Cassie till mig , & vi ska då dra ut t stationen & möta 2 killar från Hässleholm , fett snälla är dom !
så vi ska typ ja , venne vad vi ska göra , sen vill jag gärna träffa älskling också , så ska typ va lite med dom andra också , hoppas jag .. 
mjaja , kommer bli en fett roolig dag tror jag , om de slutar regna för som de ser ut nu så lär mitt hår bli lockigt efter 10 minuter -.- 
JAG HATAR REGN !!
jaja , pusshej ? 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards