Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av elin sjöstrand - 21 juli 2011 20:33

heyhey ,

blir ett snabbis inlägg nu , för jag kollar film med höör-familjen .

börja dagen med att Cassie kom upp & väckte mig imorse vid 11 ,

sen stack vi ut & va vid Jeans damm med Marco ,

sen efter 2 timmar , stack Cassie hem & då kom Ebba dit ,

vi va där i 30 min typ , sen va jag tvungen att sticka ,

skulle lixom hem & packa för pappa skulle hämta mig ,

pappa kom vid 5 typ , då åkte vi hem hit ,

& nu kollar vi film :)

som heter 'En blomma i afrikas öknen/ökenblomman' ,

as bra , så nu vill jag inte missa den , aja , blir vel ett inlägg senare ikväll ,

för sen blir de inget på 2 dagar :(

men nu ska jag dra & kolla film igen , hoppas ni gillar min nya design på bloggen ;*

ROOSAAA !

pusspuss / eliiiin ;*


   jjjjjag vill ha körv !!

r-r-r-r-rrräksallad !

jajamensan , korv ska jag ha !!! :D:D:D

(h)

Av elin sjöstrand - 21 juli 2011 02:29

h-hhey bloggen !

jag är typ glad igen ? o.O

asså forfan Elin , bestämm dig ?! ;s


aja , blev att va med Fru Ebba & Päronet Marco idag ,

vi chilla BARA på Jeans Damm , den lekplatsen ;d

& de hände typ inte ett skit ,

jo , först va jag & Ebba där själva i typ 1 timme ,

så kom där en kille , han sprang runt dammen liksom ,

så såg jag att han hade ett kors där bak på sin t-shirt ,

så jag kom på en liten ramsa som går såhär :

'' spring för livet om de är de värt , du har ett kors på ryggen , ska vi sätta en tveskärt ? ''

HAHAAHAHHA , as cp mega kul !

så sprang han förbi oss minst 5 gånger , 

så när han kom för tredje gången bestämde jag mig för jag skulle sjunga den när han kom , så satt vi på den lekplatsen vid Jeans damm , så finns de 2 våningar på den rutchikanan (STAVNINGS POLISEN , HJÄLLP!!!) , så jag sprang ner på första våningen , där rutchikanan gömde mig lite , så skulle jag sjunga , Ebba satt där uppe & filma (hoppas på att hon skicka videon så jag kan lägga in den , men rätt pinsam video) , så kom han igen , men jag våga faaan inte sjunga o:

vilket va tur , för när han kom för näst sista gången , stog jag på andra sidan stigen/gången , & drog i blommor , så titta jag på han , & DÅ SÅG JAG VEM DE VA !!!!!! 

en kille som jag typ känner , elr känner hans pappa , Mario , faaaan va pinsamt , så när han sprungit förbi , la jag mig ner i gräset & dog , efter 2 minuter levde jag igen , & va heeelt dampig !!
fiiifan va pinsamt , & jag som hade skämt ut mig ;$$

aja , får tänka på de nästa gång när jag är hos dom att ta på mig en burka , såndär AllaBahallas har ^^)

aja , sen efter ett tag såg vi att Marco kom med sin mamma & hunden , elr hunden med Marco & hans mamma ? ;)

så Marco stanna med oss , & de blev iaf lite roligare , men fortfarande cp tradit , de ända som hände va dom jävla måsarna som kackla !!

hahah ...

sen vid 10 stack jag & ebba hem , sen körde mamma ebba hem , jag hängde ju med såklart , sen hem & titta tv & sitta vid datorn (y)


så de är ju vad som hänt , hitta 1 bild som va rättså ny på jeans damm , elr den fågel-ön , ön ser ut precis så som på bilden , 

sen hitta jag en video på Youtube på en kille som är ute med sitt barn & hans flickvän ? 

& de är fett roligt när han kommenterar dessa måsar , dom är sååå dryga !

på bilden ser ni oranga balonger , de är lix för att skrämma bort måsarna ^^

pallar inte lägga upp video klippet , men för intresseklubben så är dehär länken :

http://www.youtube.com/watchv=1XtYGqCvUnY&feature=player_embedded


nu ska jag sova tror jag , elr , jag vill typ va vaken länge , så jag är trött när jag vaknar imorn , Cassie kommer lix 11 , så jag ska va vaken då , sen vid 4 kommer pappa & hämtar mig , för imorgon (fredag) åker vi till Öland ! :D

ska bli cp kul !

& nästa helg (inte denna som kommer utan nästa igen) så åker jag , ebba , mamma & conny till Liseberg !! :D

ska också bli cpcpcpcpcp kul !


- jag gråter ju när jag ser denna videon , så sjukt tradit när man skulle gifta sig & så , men ibland måste man tro på mirakel . -


pusspuss / elin ;*

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards