Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av elin sjöstrand - 19 juli 2011 22:20

hej .'

de är helt sjukt hur ens humör & glädje kan förendras så mycket på bara 1 sekund ,

asså , jag fattar inte ? :'c

igår va jag såååå glad , & de kan bli värre , men jag är sjukt ledsen igen ,

vrf tänker jag inte säga här ..

aja , blev iaf att va med Isabell idag , rätt kul ,  endå ..

vi bara chilla lite , & ''åt pizza'' , så mycket av den pizzan fick vi nt ,

för vissa andra åt upp den ^^ -.-'

aja , INGET ATT SURA ÖVER !!!!! :@

theh oops o.O

sen vid 6 stack hon hem , & jag satt hemma , tråkade , för första gången på 1 månad o:

somnade i 10 min , sen vakna jag igen , & jag som brukar sova i 2 timmar om jag somnar xd

men denna dagen har verkligen inte varit min dag iaf ,

hoppas de blir en bättre imorn & jag får träffa mina vänner innan jag åker till Öland , hade ju varit sjukt TRAGISKT om jag inte fick träffa dom ! :'c


thih , jag är rätt duktig , som dricker Kaffe MITT I NATTEN !!

& kunde inte somna sen , var ju inte lite mkt trött när issa kom ,

sen efter ett tag blev man pigg , Issa är som en energi dricka typ ,

hon gör en pigg ^^ :D

så smart asså , svär , neejjjj elin svär inte !! o: (a)


aja , nu ska jag & min snälla Låsas pappa Conny kolla en film på tv ,

den heter 'Bram Stoker's Dracula' , försöka tänka på nått annat än de som hänt ,

sen blir de att nörda framför datorn , lyssna på musik , sen sova hoppas jag ..


ni får ha de så bra , pusshaj / elin


- jag kommer inse att jag klarar mig utan dig , men de är då du kommer inse att du inte klarar dig utan mig -


 
 

fattar inte vad eller varför de gick så fel .
plötsligt dög jag inte längre , utan dig är jag inte hel .
du viste om mina känslor och vad jag ville ha .
men såret du lämna blöder bara mer .
du vet , jag älskar ditt skratt , och smälter när du ler .
Bra vänner , de blev vi ganska fort .
Delade dagar på fritiden , ja , jag minns allt vi gjort .
Aldrig förut , har jag varit så kär .
Minns alla känslor , men endå blev de såhär .
Tiden gick , och vi kom närmare varandra .
De är otroligt , hur de kunde gå så fel .
Och de finns inget 'vi' längre så de fattas en del .
Utanpå ett leende men inuti ett hål .
Att vara utan dig är de som skapar djupa sår .
Lever med tanken att livet är svårt .
Försöker återgå men de är väldigt svårt .
Alla gånger , vi skrattat åt varan ..
Tänker på dig varje dag , vill bara ha dig här ..
Jag trodde inte ens man kunde bli så kär .

~ låter förklarar de mesta , ni förstår resten ..




Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards