Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under oktober 2011

Av elin sjöstrand - 29 oktober 2011 17:27

tjenis penis, tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg om dagen& såhära, 

ja , jag vakna vid 11 på morgonen av att jag drömt en mardröm, så då satt jag igång datorn& sen satt jag vid den till 2, sen stack jag, pappa, marie & Johanna till Lund, gjorde inget spec där, bara handla, jag köpte vit chockladmousse & dom andra köpte en rabarberpaj som dom skulle äta, & eftersom jag är den cuulaste i familjen får jag g00dare sakooor, thih, gött att va minst (a).

sen drog vi hem, & har nyss ätit & såhär, nu kollar jag bara lite på film, smsar med söta sakor & sitter vid datorn.

vid halv 7 ska familjen spela Wii, får vel va med då för jag är så snäll ;p.


pusshey ;*

Av elin sjöstrand - 26 oktober 2011 19:51

hey bloggen , 

blev att sitta hemma idag också , inte varit i skolan på hela veckan pga förkylningen & massa annat också. 

har inte haft orken att vakna tidigt på morgonen & gå till skolan , bara viljat ligga kvar när de är kallt ute &

alla andra får sitta & plugga i skolan medans man själv ligger hemma & sover , bättre kan de verkligen inte bli.

Men de jobbigaste är ju att när man väl vaknar så är de ungefär 2-3 timmar kvar i skolan så slutar vi , & då ångrar man ju sig att man inte drog dit så man kan sticka ut sen , 

i måndes stanna jag hemma hela dagen , & igår fick jag gå ut , men idag har jag inte ens fått gå till Emmas & handla en cola eller nått sånt för en väldigt idiotiskt grej som jag VERKLIGEN ångrar , ung & dum !

så ja , idag har varit en riktigt jävla skitdag , & imorgon ska jag tvinga mig iväg till skolan , måste dit & snacka med kuratorn , så blir vel att sova vid 10 så man pallar dra dit , ska nog träffa Petra i tunnlen på morgonen så ska vi snacka & så , har knappt kunnat träffa henne idag heller , bara nån timme eller så , rätt tragiskt :/


nu så vet jag inte vad jag ska göra , allt är bara piss just nu , så bloggar när jag har lust igen , puss !


 



Av elin sjöstrand - 25 oktober 2011 18:51

hey påå err , ska bildbomba nu så ni är varnade ;)


                                   

dom 2 sista bilderna är från 2010 , & jaa , vrf jag ladda upp alla dessa bilderna vet knappt jag heller ,

men förändras faktiskt väldigt mkt på bara några månader , & jag är inte ensam att tycka de när man får

höra de rätt ofta från gamla vänner , haha ..


nu ska jag dricka min smoothiii och svälja min Ipreem & hoppas på att den hjälper mot min ajaj mage , 

sen blir de säkert skolan imon & då hoppas jag denna fkn förkylning går över , 

fast stanna hemma & sova hade heller inte varit fel (a) .


pusshey ;*

Av elin sjöstrand - 24 oktober 2011 21:20

 


Petra Skoog , jag älskar dig ! ♥

jag har aldrig mött nån som dig , du är unik , verkligen helt underbar , har känt dig i ungefär 2 år snart , vi har bråkat en hel del också , men de är nu , precis nu som de är som bäst , jag har aldrig tråkigt med dig , vi gör alltid nått kul tillsammans , 2 månader sen vi löste allt ihop igen & jag är så sjukt glad att vi blev såhär nära vänner , vi är så lika , du är som en syster , & våra minnen , shit asså , dom är o-s-l-a-g-b-a-r-a , de jag egentligen bara ville säga är att du är den knäppaste & roligaste vän jag haft , & om morgondagen inte kommer , så ska du veta att jag älskar dig , väldigt mycket . 






Av elin sjöstrand - 24 oktober 2011 15:38

..

Av elin sjöstrand - 24 oktober 2011 15:38

..

Av elin sjöstrand - 24 oktober 2011 15:38

..

Av elin sjöstrand - 20 oktober 2011 12:07

WHO?
Vem är i rummet med dig: Matte.
Vem fick du sms av senast: Cassie.
Vem tänker du på nu: Ingen spec.
Vem pratade du senast i telefon med: Matte.
Vems hus var du i senast: Mattes.
Vad sa du senast: Okej.
Vem önskar du att du var med nu: Han .. (u)
Vem är din favorit släktning: Min Moster

Vem i din skola går dig mest på nerverna: Killarna i klassen -.-'

WHERE?

Vart är din telefon: på min mage ;*

Vart är din mamma: Jobbet.
Vart är din pappa: Jobbet.
Vart sover du: På mitt rum.
Vart handlar du mest: Kläder.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Gina Tricot.

Vart åkte du senast med bil: Vetefan :o
Vart i ditt rum är du: är inte i mitt rum. 

WHAT?
Vad åt du senast: Managrynsgröt.

Vad drack du senast: Saft.
Vad är de för färg på dina byxor: Gråa.
Vad är den närmaste saken som är blå: Mattes Byxor ^^
Vad gillar du mest med skolan: rast elr kemi.
Vad är din favorit färg: Rosa !
Vad är din favorit hemsida: Facebook.
Vad är ditt favorit sko-märke: Converse.
Vilken film såg du senast: Bert , med matte ! :D
Vad hör du just nu: Skrillex.

WHY?

Varför går du i skolan: 'Cause I'm  blond! 
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att det ska verka som han har mkt o säga >.<
varför går du på någon sport: För att det e kul? ;)

WHEN?
När är din födelsedag: 31 Dec.
När köpte du senast nya byxor: 1 månad sen ksk ?
När var senaste gången du tände ett ljus: bra tag sen.
När var du senast i skolan:Igår.
När träffade du din pappa: 3 veckor sen ksk :(

När duschade du senast: Idag.

HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: ja.
2. Sovit i en annan säng: ja.
3. Hånglat på en bio: Ne.
4. Hånglat i skogen: ja.
5. Tyckt att din kusin är het: som satan i gatan !
6. Sovit naken: ja.
7. Kört över hastighets gränsen: Ja, på cykel :O
9. Dansat framför en spegel: Ja.
10. Fått hicka: yess >.<
11. Dumpat någon: Ja.
12. Stulit pengar ifrån en kompis: nä !
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: ?
14. Varit i slagsmål: ja.
15. Smugit ur ditt hus: (a) 
16. Haft känslor för någon ? om inte haft det för dej: ?
17. Blivit arresterad: ne.
18. Hånglat med en främling: ja.
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: ja.
20. Varit förälskad i en granne: Ne.
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: HAHA , everyday !
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: ja.
23. Sett någon dö: Aa, på film ;)
24. Varit i ett plan: ja.

25. Kysst en bild: ja.
26. Sovit till 3: ja.
27. Älskar eller saknar du någon just nu: Saknar !

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards