Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av elin sjöstrand - 23 juli 2011 22:48

hey :)

sitter här & fryser , brb , ska hämta strumpor ..

2 minuter senare ...

CHAA ! :D

fiifan va kallt de är o:


AJA , VÄNTAR PÅ ATT ALLA SKA GÅ OCH LÄGGA SIG I HUSET SÅ JAG KAN SÄTTA PÅ MUSIK OCH LITE SÅNT !

SEN SÅ BLIR DE VEL ATT SOVA VID 3 KANSKE , SKA TILL PERSTORP IMORN IGEN OCH VA MED MIN ÄLSKADE FRU EBBA , OCH FLER KANSKE , SAKNAT DOM JUUEE !

SÅ JAG LÄNGTAR SOM FFF*N !

YEESS , NU GÅR DOOM UPP & SOVER = MUSSIIIK !!! :D

THIHIHI ... (A)

________________________________________________

fifan va rolig han är !!  ♥ 


puss / elin

Av elin sjöstrand - 23 juli 2011 17:59

Lalala ...

ELIN ÄR HEMMA IGEEN ! :D

har ju varit på Ölandsdjurpark ^^ ;d

tänkte berätta om min lilla 'resa' , som har varit rätt awesome iaf !

igår :

vakna typ vid 08:30 , & vi skulle äta frukost , så pappa stod typ & skrek på mig för jag typ ville inte vakna ! :D

så efter typ 10 min fick jag nog , så jag gick upp , tog på mig kläder , & satt mig i bilen , sen körde vi !

vid 11 va vi halvvägs typ , så då åt vi på nått ställe som heter 'Sweden Rock Cafe' ,

tog en hallonsorbe & cola , åt de sen fortsatte vi köra , vid 12 ungefär va vi framme vid Borgholm , då gick vi en runda , åt på Pizza Hut , & sen åt vi glass på ett annat ställe & kolla lite i affärer , sen åkte vi till Ölands djurpark , checka in & sånt , sen gick vi & kolla på djur som man kan se även om man inte är inne på djurparken , va typ : struts , gnu , zebra , bockar & några kosor elr vad de va som jag döpte till Rockprinsessorna ! :D

vi satt oss vid en bänk & kolla på djuren , så helt plötsligt så fasta en struts i ett elnät , så den satt fast där & fick massor av el i sig , så helt läskigt ut , blev ju ledsen , så först trodde vi den skulle dö , för elen , men sen så kom den loss & sprang där ifrån snabbt som fan ! ^^

sen gick vi till nån kiosk & köpte glass & kortlek !

så satt vi & spela 'Finns i sjön' , sen gick vi tillbaka till Vandrarhemmet & satt på verandan & spela kort där & åt pasta sallad .

sen blev klockan typ 8 , så gick vi tillbaka & kolla lite till på djuren , sen gick vi in på vårt rum & klockan va typ 9 , alla somna utom Johanna , sen vaknar vi vid 10 igen & då säger Johanna att  hon ska ut & gå en liten runda , så hon går ut & jag & Marie äter Giflar (kanelsnäckor) & pappa sover vidare , sen kommer Johanna igen & då spelar vi kort igen :)

idag:

vakna vid 8 & halvsov till halv nio , tog på mig kläder sen gick vi & åt frukost !

tog varma bullar med ost , sen efter de gick vi in på rummet & städa ,

oooh de hände en sak då , jag , pappa & Johanna stog & vänta på att Marie skulle torka klart golvet , så stog vi i typ korridoren , så va där en sånn här alarm sak så om man trycker sönder glaset går alarmet igång , & jag som är så nyfiken tryckte först lite , men glaset gick inte sönder , sen tryckte jag lite hårdare & glaset går isönder & alarmet går igång xD (a)

jag fick typ damp & alla på hela fkn stället blev som några jävla kalkoner , fifan va dom såg roliga ut när dom sprang runt & trodde att de brann (halva stället bestod av äckliga araber) :DD

jag & Johanna stack ner till reseptionen & sa att de va falsklarm , så sa han att de bruka gå igång av sig själv , så de hände inte mer , sen packa vi in saker i bilen , sen gick vi in på djurparken , kolla först på djuren , sen åkte jag & johanna lite karuseler , sen gick vi & bada ;)

efter vi badat , åkte vi lite karuseler sen stack vi hem igen , & nu sitter jag ju här & skriver , WOOOOW ! :D

ska inte göra så mkt idag , nörda framför datorn & kolla film sen tror jag :)

har varit sjukt kul igår/idag ! :D

sen blir de att åka hem till mamma imorn ,  & träffa massa söta folk :))

 

 

jag & en sötnnnooss ! :)me and daddy :*

      jag , pappa & Johanna :)

 

 2007 ! :

 2011 !!! :

 thaha , vadå förendrats ? ;)


- du vet inte vad du har , fråns de är borta -


ni får ha de bäst ;*

/elin




Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards