Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under juni 2011

Av elin sjöstrand - 11 juni 2011 12:08

stranden nästa , ohyesohyes ! (y'


dagen igår va fett nice , va med min Maria & lite sånt  

& jag ska stanna här i Höör tills fredag , awesome elr vad ?  


nu ska jag typ dra till stranden , herrå     

Av elin sjöstrand - 10 juni 2011 10:12

ELIN HAR SOMMARLOV NU , NICE ELR VAD ?!?!?!   



 kom hem från avslutningen för typ 20 min sen , sjukt tråkig avslutning , men nu är de iaf sommarlov , OCH DE ÄR SUUUUUUUPER AWESOME !

blir att åka hem till pappa sen , vid 3 typ , ett bra tag tills dess ,ska bli skönt att komma hem till gatan igen och va med Maria  


har nt mkt att berätta men vi hörs .....

____________________________________________________________________


 dag 5 , något jag älskar !


= att åka till åhus strand & sola & bada , riktigt awesome ställe !

& sjuuuuukt kul !

 


pösspöss / elin   

Av elin sjöstrand - 9 juni 2011 13:49

chacha bloggen deh eh jah elzzy häer ! <3<3<3

omg , döda mig !! -.-'

 

chacha , elin här !  

rätt nice dag , blev 2 lektioner (som jag missa , vrf säger jag nt !)

sen va de bara film film & åter film !

men mellan så hade vi lunch , så efter den filmen så fick vi sticka hem , så kom hem 13:00 , nicenice !

händer iaf inte så mkt idag iaf , är rätt trött , & måste vila upp mig till imorn , avslutning då ju @ fäääääst ! & elin ska sitta uppe läääääääääänge !  

 ksk ska hitta nån som man kan webba med , får se .

men nu är de iaf såhär , att min lista med saker jag ska skriva om är ju så kort & tradig , så har tänkt ut en ny lista , men hann ju bara med 3 av den andra , så fortsätter från 3.

här kmr listan iaf , lite roligare ? :

4 . mina favorit bloggar

5 . ngt jag älskar

6 . en bild som får mig att le

7 . ny & gammal bild på mig

8 . något jag saknar

9 . 7 bästa låtarna

10 . före & efter bilder


ja , de va vel de jag kunde komma på , fyller på från 10 sen om jag kommer på mer ju , men kör på detta !

___________________________________________________________________

dag 4 , mina favorit bloggar :


har väldigt många bloggar jag läser , bland annat svaller bloggar , jätte kul att läsa !


www.miixx.se - är super kul att läsa hennes blogg , satt & läste den i 1 hel timme , verkligen nått ni ska börja läsa !

www.kissie.se - detta är min FAVORIT blogg , tkr verkligen den är super rolig att läsa , & hon är ju en av sveriges största bloggare , vem vill nt läsa hennes blogg ?  


www.micah.mushroom.se - 14 år & gravid till 15 år & morsa !


www.saralundkvist.bloggspot.se - tkr mest att hon är sjukt löjlig , drf jag läser den ! Uppmärksamhets hora , vadååå , menar du de ?   


www.anagina.blogg.se - tjejen med världens bästa humor , hon har tex gjort Khadidje & svennemorsan , som jag kan skatta åt hela kvällen , verkligen läsvärt , kolla också in henne på yt , bara att söka på bloggnamnet så kommer videorna !  


så , de är mina absolut favoriter , verkligen läsvärda !

checka in dom nunununu ! 


puss haj / elin   

Av elin sjöstrand - 8 juni 2011 21:08

fett awesome låt !  

Av elin sjöstrand - 8 juni 2011 17:11

hejhej  

blev skolan idag då , riktigt nice att träffa alla vänner & så igen .

har saknat dom , spec Cassie !

först va de NO , rätt seg lektion , nån 'sant elr falsk' frågesport -.-'

sen va de Musik , där körde vi nån musik lek , så man skulle gissa band , artist , film osv ..

gick ganska snabbt där sen va de matte & fking engelska , sen lunchrast & efter syslöjd , gick rätt segt !

blev ingen M-tid , vrf vet jag nt , men awesome endå !   


efter skolan blev de julia , vi åt mackor & tog massa kort !  

& berätta hemligheter  

thihi '


fejnastebildernaeftoor:

         haha knas  


___________________________________________________________________

dag 3 , personer som betyder mest:

5b (L)  maria



  emilia

 cassie

isabell    julia


världens finaste vänner   


pusspuss hajhaj / elin  

Av elin sjöstrand - 7 juni 2011 00:02

va precis ute och sprang runt i regnet och hoppa i vattenpölar !

aaaas kul !

men shiit va de åska , blir ju lite rädd ju , psst , säg nt till nån !  


imorn blir de ingen skola för mig , ska ner till malmö till sjukhuset , fråga nt vrf !  


har varit en seg dag iaf , först kom pappa och hämta mig , vi stack till nån sjö och 'bada' , haha jag sola nt ens , men blev solbränd endå  


nu ska jag nolifa på spela.se ,

 sen blir de vel att sova vid 00:30 tror jag !! 


    hejhej /elin  

.

Av elin sjöstrand - 6 juni 2011 17:36

  aaah , sommar !

shit va de är varmt , underbart !


'5 saker jag hatar' :

1.jag hatar folk som klagar på en , när man är sig själv , som inte fattar att man inte kan bli nån annan !

2 . falska människor

3 . jag hatar när personer säger nått sen blir de aldrig av !

4 . när nån dricker upp min energi dricka

5 . IDROTT !!!!!!!!!!!!!!


HATAR VERKLIGEN DESSA SAKERNA , SÅ PASSA ER !  


nu ska jag försöka komma på nått att göra , ksk sova, somna ju nt fråns 5 imorse , thihih ! 


     ses snart bästis , sommarlovet 2011 , de ska rocka !

       love yah ! 



Av elin sjöstrand - 6 juni 2011 03:47

borde jag ens va vaken nu ?!  


kl är ......... 03:53


   elin ala knäppgök !  


pusspuss älsklingar ,    

 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards