Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under juni 2011

.

Av elin sjöstrand - 22 juni 2011 18:36

2 sjuuukt bra låtar !


fonky fresh feat. Daloz - ibland

fonky fresh - välkomnar ljuset


riiiiiktigt bra , lyssna på dom !

/elin :*

Av elin sjöstrand - 22 juni 2011 00:11

omg , kolla !!

har varit medlem på King.com i nästan 4 år , skapa gubben 2007 - 02 - 22 ,

de är ju lite knas , bodde i malmö när jag gjorde den , & spela heeela tiden då ,

& nu har jag börjat spela liiite , för typ tidsfördriv , egentligen rätt segt , men aja  


 de skålar vi för   

 



bjuder  

   

Av elin sjöstrand - 21 juni 2011 21:39

chacha bloggen ,

de är elin den lycklige för hon har sommarlov här !  

flåt för jag nt blogga igår , hade fullt upp , städa heeeeeeeeeela rummet ,

vilket tog hela kvällen , ränsa allt gammalt skit & massa sånt som jag nt andvände & la upp på vinden , damsuga , tog ner plancher & foton från väggen & möblera om ,

de tog tyyp 2½ timme , tufft !

men behöver faktiskt nt ha kvar alla diddle saker & sånt nu , inget jag andvänder ..

så ungefär 80% av mina saker är på vinden nu ...

så ni förstår mig nu vrf jag nt orka elr nt hade tid , börja städa halv 8 & va klar 22:30 typ , fifan va trött man va då , sen gick jag nt & la mig fråns 2 , & va tvungen att vakna 10:30 imorse för issäh (isabell) skulle komma kl 12 , & issäh har sina energi ryck ibland , så man blir rätt trött då också , tiihihi , tur att de finns sånna människor man kan ha så kul med , så va med henne från 12 - 17:30 , & när hon stuckit somna jag direkt , lixom , tar på krafterna att typ dampa , på elin & issäh viset , & städa rummet , men nu är jag pigg igen eftersom jag sov i 2 timmar när issäh stack , så de blir vel att sitta uppe halva natten & såklart kolla south park , tihih , dom är såååå söta     

men aja , hände rätt mkt idag , första timmen behöver vi nt snacka om , sen så typ fick issäh nått ryck & gick & la sig i MIN säng , & jag hatar de , så jag försökte putta bort henne , då börja hon babbla om att hon ville ligga inerst , whuuuut (?) ..

så hon tog nästan sönder hela sängen vfan , haha ..

sen efter hennes lilla ryck stack vi till emmas & handla glass , gick runt , satt oss på esabvallen ??? & typ lyssna på musik , sen gick vi hem till mig igen & satt vid datorn sen stack issäh hem , shit vilken dag , bli nt rädda för henne , hon är rätt snäll , hihi  

nu ska jag nolifa på king.com , sen ska jag typ , hmmm , vet nt , vill bara att klockan ska bli typ 23:00 , då allt roligt händer , har hela nedanvåningen för mig sj , shhh , jag ska nt ha party ??    

nä , men hajdå elr nått ?   

älskarermestivärldendevetni, *hosthost* jag satt nått i halsen ??  

   gammal men söt bild ..  

____________________________________________________________________

veckans låt:

  /elin :*

Av elin sjöstrand - 20 juni 2011 01:43

glor south park , sen sova 2 , thehe ..


     


bild 1: 4 snubbar ??

bild 2 : marklarna

bild 3 : sally

  

/elin  



Av elin sjöstrand - 19 juni 2011 22:10

blev Helsingborg idag & kolla bio .

vi kolla Super 8 , shiiiit , riktigt bra va den !

men först hade vi ju nt paxat elr vad de heter , så vi kom dit kl 18:35 ,

& filmen böeja 18:45 , så de fick gå jäckligt fort , att göra allt sånt grejs innan .

så vi kom in i biosalongen när filmen typ börja , men vi hann iaf !

men shit va läskig den va , satt & knep mig på handen hela tiden , så nu är handen helt röd  

men den är verkligen värd att se !

nog en av dom bästa filmerna jag sett , men otroligt obehaglig i början  

sen efter gick vi till seven eleven & tog en yogurt (stavning) glass , smaka helt konstigt ....

sen stack vi hem , har varit en rätt chill dag iaf , thih  


 

iaf , tror & hoppas att jag får min hårförläggning imorn , awesome !  

&sen på tisdag blir de isabell , ska bli riktigt kul , har saknat henne ! ..

 

/ stekar'N 2011  

thehe ..

  

.

Av elin sjöstrand - 19 juni 2011 01:22

har inget att blogga om , sorry  


   

Av elin sjöstrand - 17 juni 2011 23:53

här kmr ett inlägg om fail saker !


1 : knäpp hemsida !

http://sicko.se/link/5317-Dagens-hemsida-/


2 : konstig anons !

vrf rubriken : vill du va otrogen ?

& felstavat 'föhållande'

 

 3 : nån som vill ha denna som sin startsida ?   

http://1227.com/


4 : cuul katt


5 : ett minst sagt konstigt sätt att bada på !


6 : svensk humor !


7 : sexiga emos

    

höhö   

Av elin sjöstrand - 17 juni 2011 22:46

chacha  

hemma i prp igen , och de är rätt skönt endå !

har varit en rätt awesome dag idag , vrf får ni nt veta , thihi ...


blir ksk Klippan imorn , nån sån festival , elr vafan vet jag ?  

Isabell hänger isf med , annars åker jag nog nt dit .  

men aja ..


 

har nt så mkt att skriva , så typ herrå ?   

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards