Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av elin sjöstrand - 26 juni 2011 23:02

chippchopp neger *piiiip*  

thih , sitter här med Julia nu , vi typ dampar sönder & webbar ,

för typ 2 timmar sen va vi ute & gick massor , i typ byn & sånt här i perstorp med isabell , vi drack Fanta Exotic ( stavning ) så vi fick typ massa energi , hahah ..

& vi fotta massor , elr jag , så om jag pallar lägger jag upp bilderna imorn , elr så finns dom på fb .


så ni får ha de guld , ses , haajdå / elin   

Av elin sjöstrand - 26 juni 2011 16:31

   hallo ,

asså tänkte bara skriva en cp sak nu , men läs noga nu , haha ..

nivet Anders Eklund , mannen som döda Engla ,

en kvinna/man har gjort en video om han ,

och i beskrivningen av videoklippet stod de :

''Det finns ingen man som fått utstå så mycket skit som Anders Eklund. Därför tog jag tillfället i akt för att visa min (och säkert många andras) kärlek till denna underbara man. Vi älskar dig, Anders!''

seriöst , hur f*n kan man älska en mördare ?!?!?!?

mår illa av att bara se videon och läsa de !

fiiifan , jo , de finns jäääävligt mkt konstigt folk här på jorden !

här är iaf videon !

& om de är nån som är intresserad av att ha en mördare på fb så finns han där också , om den är äkta vet jag nt !

Anders Eklund @ fb


HEHEHEH ,  


___________________________________________________________________

nu byter vi ämne , tiiiitta , här har vi 'rivmärkerna från en katt' på Micah arm !

& micah skrev också ett inlägg om tankar , där hon skrev om att hon fundera på självmord , de är ju såå normalt att man skriver de på sin blogg som sjukt många läser , stackars Kelly (hennes barn) som just nu får bo hos Kevin !  

*suck*


/elin   



Av elin sjöstrand - 26 juni 2011 02:45

chipp  


tänkte bara göra ett inlägg om ingenting , har tråkigt , typ alla har gått & lagt sig ,

små ungar , de är sommarlov forfan , då ska man va uppe lääääänge !!!

men jaja , ert val , era töntar ,  


thih , ni anar nt hur kul jag haft med denna låten , och dansen till den ,

aaaaaaaawesome , elin aladampunge !!

nått man kan göra om man har tråkigt , shit asså , riktigt rolig dans , men man klantar sig rätt mycket , så bäst man gör de när man är själv , annars kan de bli pinsamt !  


menmen ...

har nt mkt att skriva om så haaajdå / elin   



Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards