Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under juni 2011

Av elin sjöstrand - 16 juni 2011 23:04

typ elin den lycklige ???  

precis beställt hårförläggning , blev en Clip-on magic , alltså 1 hel hårförlägning , nt massa klämmor , utan allt sitter i ett , smart & nt alls jobbig att borsta & de trasslar nt ihop sig ! & såklart enkel att sätta på !

blev väldigt nöjd , blev en 45 cm , vill nt ha för lång , ser ju fail ut !

men om jag diggar de fortsätter jag faktiskt med att andvända hårförlägning , detta är ju en testning om de passar bra , men jag hoppas ju de , för de är fett nice med längre hår !

   


höhö , sen nästa månad blir de att shoppa loss på Ellos.se    , riktigt fina kläder där , & ska köpa Chinos där , dom har rätt snygga !

men jaa , har vel skrivit de jag ville nu så typ hejdå ...    

-

Av elin sjöstrand - 16 juni 2011 12:15

chacha  


har inget att skriva om här , men ska ta dag 10 nu  ..



Dag 10 : före & efter


  bara gjorde nått snabbt , palla nt göra nått stort !

´  


är man nolife om man satt dit alla dom små bilderna runt ?

   alla små är också på egypten  


ta mig tillbaka !    



ciao / elin

Av elin sjöstrand - 16 juni 2011 00:25

chipp blöggen   


sitter & kollar Sally nu , fett rolig är hon !

skulle ju va MånFörmörkelse idag , som skulle börja 21:44 , men kom på att de va de kl 22:20 typ , så jaa , jag sprang ut på gatan , men såg nt ett skit .

ahhaha , så jag gick in igen ..

men har nt hänt mkt mer , nördar framför datorn ju , & börjar bli trött ..

ska vel gå & lägga mig snart , om de nt händer nått !

sista dagarna har de ju varit fett tradigt väder , så har nt kunnat bada elr sola , bara sitta hemma & glo , pallar knappt gå ut heller , rätt segt när de bara blåser , så drf sitter jag hellre uppe längre så jag sover bort den tråkiga tiden tills pappa kmr hem , smartis ! hehe ....

tror iaf de blir cp väder imorn också , så blir de hem till mamma sen på fredag , men har varit en riktigt rolig helg med massa bad & SOL !!!!!

men de bästa av allt är ju egentligen att man får chilla , slippa skolan & göra precis hur man vill !

  

 

___________________________


sommar


 

____________________________

 

haha kolla va jag hitta , riktigt gulligt , när jag börja Jeppaskolan i Höör , vill tillbaka !

 

 

hihi , sjukt söt , vi blev direkt bästa vänner , Jonna , jag saknar dej !


hejdå / elin   

Av elin sjöstrand - 15 juni 2011 14:32

hello bloggen .

ligger här i min säng nu & gör ingenting , vakna kl 12:20 typ  , & har fortfarande nt kommit upp än . ska vel snart gå ner & göra frukost , pappa kommer ju hem 5 typ , höhö !

har nt mkt att skriva om alls ,

typ hejdå ?   

förstora smileysarna , fett kyl .


___________________________________________________________________

dag 9 . dom 7 bästa låtarna :


freedom - akon

Boulevard Of broken dream - Green day

Coconut tree - Mohombi

Sluta blogga - Mellony

Give me everything - pitbull

Händer i luft - Sean banan

I like it - Enrique Iglesias


/elin   

Av elin sjöstrand - 14 juni 2011 23:29

    uuuuuhm , typ haj elr nått ?


hehe , inte så kul dag idag , typ sov till halv 1 , sen gick jag upp , satt mig vid datorn en liten stund , sen gick jag ner & åt frukost & kolla tv , sen tog jag på mig & så , klockan va typ halv 4 ?? & då gick jag ut & va med Maria en pytte liten stund , sen gick jag in , & pappa kom vid 5 typ , så typ vid 6 stack vi till Lund & åt på max , sen hem igen & duscha & kolla film med Marie & Johanna (plastisar) hehe ...

så har nt hänt så mkt idag , va ju nt de bästa vädert heller , *snyyyyft* .

hade gärna velat ha liiiiite till värme , för på fredag ska jag till prp igen & kommer nt hit på 1 vecka , ska ju va varanan vecka , men ja .

& nu är de såhär att jag ska till Öland den 22 , fett kyyl  

höhö , längtar , hoppas verkligen på bra väder då också !


asså serii , detta är fett läskigt , jag svär , men jag är kär i denna låten , på riktigt asså !   


sjuuukt bra är den !

kmr bli min eeeegna sommarplåga , fuck om sanningen ska fram , börja lyssna på denna ist !


___________________________________________________________________

dag 7 : något jag saknar


Shackita Mimmie Sjöstrand , min egna lille solståle , hoppas en dag att hon kommer hem , för jag saknar henne enormt !

du kommer alltid vara min , även om du inte finns här hos mig som förr !

i love you


hejdå / eliiin .'   




...

Av elin sjöstrand - 13 juni 2011 15:51

höhöh , sitter hemma hos klara & maria nu & nolifar framför min älskade dator , som jag faktiskt är förlovad med , typ grattis elr nått ? 


blev vaxsjön idag , elr i morse , men maria & klara .

rätt kul , sola & bada , typ bäst av allt på sommaren ?

men jaaa ...

______________________________________________________________________


veckans låt :

erik amarillo - om sanningen ska fram ,

& också sommarplågan 2011 , please , kill me ?!

___________________________________________________________________

dag 6 : en gammal & ny bild på mig !

gammal :

  ny:   typ 1 år mellan bilderna , usch !


hejhej / elin   

Av elin sjöstrand - 12 juni 2011 23:31

chacha bloggen !  


blev en rätt så varm och rolig dag idag , först stranden nån stans , min Höör.familj är rätt dålig på att berätta vilken strand vi är påväg till , no my fault !

så ja , vi va där på stranden i 1 ½ timme ,var ju inte sååå super varmt direkt för en dag på stranden , riiiiiktigt kallt i vattnet , nästan att man blir rädd att man ska tappa sina ben ju , pppst , håll tyst om de !  

men jag doppa faktiskt mig , utom huvet , får ju lockigt hår om jag doppar de , elr , hade plattat luggen bara , får vel bli sommarens frisyr , lockigt uppsatt hår med plattad lugg , får gå ! men ja tillbaka till ämnet , iafiafiafiaf , vi plocka maaaassa fina stenar som vi snodde med hem till pappas lilla Zoo i hans trädgård , höhö , han har en liten krockodil i ett typ sement - fat elr nått sånt , så la vi stenarna i där , cuuuuuult de blev !

HAHA , men så stack vi hem vid typ 3 , somna i bilen , tar på krafterna att bada och soooola !

va hemma vid halv 5 , sov i 20 min på rummet , sen gick jag ner i trädgården en stund , samtidigt som vi grilla , mums ,  gött !!

sen vid halv 7 elr nått kom maria och klara hem , så va med dom på gatan och knasnisten Linnea , höhö !

va rätt kul , nån konstig Valentin kom dit också , känner nt han säger vi .

men så mobba han lite , och tog hans mobil och skicka sms till tjejer , liiiiiixom flört sms ni vet ! vadå , han blev inte så sur ??!?!?!

HAH , och sen hände nt så mkt mer , studdsa studsmatta med Nea , Klara & Maria sen gick Maria , Klara & Nea in & jag & Marie (plast mamma ni vet) plocka ihop tältet , skulle ju regna inatt !

tog 15 min sen gick jag in & då va klockan typ 10 , och nu sitter jag här och fryser , kom & värm mig , mitt nummer : 112   

höhö , knas !

detta va iaf min cuula dag , en bra början på ett sommarlov !

och de bästa av allt är ju såklart att få träffa sin pappa oftare ,

är nt de underbart ?  


chadå ! 

_________________________________________________________________-

dag 5 : en bild som får mig att le !

   tyvärr glider vi isär mer & mer , men jag lovar dig , du är de finaste man kan få Isabell !

minnen !



puss , vi hörs / elin  

Av elin sjöstrand - 11 juni 2011 23:20

sitter i ett tält med maria nu , kulkul !

vi ska typ sova här , haha  


blev Åhus strand idag , sen lite senare Vaxsjön med maria ! 

riktigt nice , men otroligt kallt i havet !  


nu ska vi göra nått kyyyyl !  

misstolka nt , är nt lebb !


lägger upp bilder imorn , pusshaj / elin  




Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards