Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av elin sjöstrand - 29 juni 2011 20:37



shululu

skriver direkt från träääääääädgården , yäääy !


blev att shoppa på Nova idag , köpte nt mkt , finns nt så mkt snyggt längre ,

nya modet suuuuuuger !

men fick iaf köpt 2 toppar , 1 grön & 1 svart ,

bild på de där nere , intresse klubben antecknar !

& sen åt vi på Max , men åt typ knappt , pallar nt äta när de är varmt .

men iaf , ikv ska jag , Johanna (låsas syster) & Marie (låsasmamma) ut & gå

typ låååååångt (?) , så blir vel av med mkt av de jag ätit , typ wiho ?

sen imorn blir de att åka hem till mamma igen , för på fredag ska vi ner till Malmö & hämta Zacharias , vi ska lix ha han hos oss till Torsdag , alltså 6 dagar ,

ska bli awesome , undra om man kmr få nån sömn ?

haha , aja , de är vel de som hänt & händer ?

gulligaste !

 

gammal bild , från februari ,


toppen (google bild)

/elinnnnn   


Av elin sjöstrand - 29 juni 2011 02:51

haj på er alla människor .

precis gjort klart min nya design på bloggen , blå ist för rosa !

blev faktiskt rätt snygg , elr iaf snyggare än förra , haha ..

trodde typ klockan va 12 , men den är nästan 3 ,

hihi , men har lovat att dygna med en person inatt ,

& jag håller saker jag lovat  

så de blir väl att sova när pappa ska upp & jobba , hahha ..

lär vel somnat innan , men är faktiskt nt så trött , 

men aja , så är de när man dricker energi dricka 

fjortis fylla haha , nä bbara skojjar lite ,

hehe ..

 

nu blir klockan snart över 3 så får skynda miiiig  

 

ska typ göra nått nu , vet nt vad , 

men jaja , hejsvejs / eliiiin    

btw , klockan går fel på bloggen , den är felstäld ,

vet nt hur man gör så den går rätt , klockan är iaf 02:59 nu !


Av elin sjöstrand - 29 juni 2011 00:42

sitter hemma hos pappa nu & as garvar åt denna videon på Amir , där han flippar att han är Kissie & hon filmar .

I

I

V

AHAHAHAHAHA

"idag har jag suttit hemma och druckit cola hela dan för jag är så beroende. om inte jag får det så blir jag VÅLDSAM"

&

''Asså, jag var den första i Svergie som va blond...och nu ska alla fjårtisar vara blonda, hallå, sno något eget''


*as garv*

 

___________________________________________________________________

lite mkt om Micah , men hon erkände ..:

 

hennes inlägg den 27 Juni !


nu händer de nt så mkt , och har typ inget att skriva om så hejdå / elinnn   

älskaälskaälskaälska värmen &&&&&&&&&& Gay Amir THIHIH   


Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards