Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg under juni 2011

Av elin sjöstrand - 26 juni 2011 02:45

chipp  


tänkte bara göra ett inlägg om ingenting , har tråkigt , typ alla har gått & lagt sig ,

små ungar , de är sommarlov forfan , då ska man va uppe lääääänge !!!

men jaja , ert val , era töntar ,  


thih , ni anar nt hur kul jag haft med denna låten , och dansen till den ,

aaaaaaaawesome , elin aladampunge !!

nått man kan göra om man har tråkigt , shit asså , riktigt rolig dans , men man klantar sig rätt mycket , så bäst man gör de när man är själv , annars kan de bli pinsamt !  


menmen ...

har nt mkt att skriva om så haaajdå / elin   



Av elin sjöstrand - 25 juni 2011 21:11

hallaw :3

sitter just nu nere i soffan & tittar på 'vi hade iallafall tur med vädret igen 2' ..

elr , tittar nt så mkt , sitter mer vid datorn .

idag har de nt hänt så mkt , sov till halv 3 , så gick jag upp och chilla & så till 5 typ , och då fixa jag mig och sånt sen vid 7 stack jag & mamma till ica och jag handla ,

köpte såklart Red bull , thihi , de är sjuuuukt kul att ha mkt energi och skratta åt inget ,

nått ni borde testa !

sen kom vi hem vid halv 8 typ , så kolla vi på nån otroligt galen film om nån konstig kille med sax-fingar , haha , undra vad jag kommer drömma om inatt ?

haha , men nu vet jag nt vad jag ska skriva om mer , har ju nt hänt så mkt ju , hehe  


TITTA , SOM JAG SA , MICAH MÅR SKIT !!!!!!    


kan nt va kul för Kelly att ha henne som mamma !


/elin     

Av elin sjöstrand - 25 juni 2011 16:29

hajhajhaj blöggis !

har inget att blogga om , *snyft* ?

men ...


Rätt många tror att Micah skärt sig på handleden , hon skyller på sin katt , men igår la hon upp denna bild , förklarar nt de det mesta ?

 

blir faktiskt besviken !

micah.myshowroom.se


va bara de jag ville seja , puss / elin   


..

Av elin sjöstrand - 25 juni 2011 00:43

elin = emo ??


chacha bloggen , de är nattbloggar'N i farten , hhöhö , skämt o sido  

nu är de lördag nivet , så Midsommar är sluut ,

den har varit rätt kul , va hos 'några' ,

åt de man brukar , sen stack jag hem , sakna mig b-bbruud ju ,

tihi , så är de när man är tsm med sin dator , kommer ni på bröllopet ?  

nämen nu ska vi nt dra upp de , låååång historia hur jag hitta min b-bbaby ..

ska nt göra så mkt nu , typ lyssna lite mer på musik , nolifa på King.com (?) och chatta lite med folk , saknar såklart min natt energi , glömde monster'N idag , snyyft !


men nu tänkte jag säga 1 till sak , och de är att nu när jag färga håret , så är de ju alltid mörkare i början , men jag ser fan ut som ett emo !

har tom bildbevis !

asså mobba nt bilden , men ser fan ut som ett emo , men vem vet , de kanske jag är / har blivit ?  


pusspusspusspuss hajhajhajhajhajhaj / elin    

uuh

Av elin sjöstrand - 24 juni 2011 14:37

glad midsommar !  


tänkte bara säga de , och att jag vill HAAAA detta rummet , typ har du pengar ??  


    snnyyyyyggt vaa ?! :)

Av elin sjöstrand - 24 juni 2011 01:34

chacha , nattbloggar'N här , thihi ..

nämen hej alla . 

sitter just nu & diggar musik , kollar Sicko & knasar ,

nivet , jag har druckit en monster , fjortis  fylla , och då har jag ju liiiiite för mkt energi ,

rätt kul faktiskt !   


hehe,  vet nt riktigt vad jag ska hitta på nu , alla har gått & lagt sig , så de blir vel att jag också gör de !


menmenmenmen ....

TITTA , SÅN SKA JAG KÖPA VAFAN !!

fuskpenna !    

 

  bra ju , men duuu , säg nt till nån att jag ska köpa en sån , sssh , tyst !  


hajdå ?? / elin    


Av elin sjöstrand - 23 juni 2011 20:34

om 10 min blir de att färga om håret , typ till brunt , palla ha rött nu , + en j*vla utväxnad *suck* ..

& de ska bli heeelt awesome , så man kan andvända hårförläggningen , om jag pallar , thihi ..


____________________________________________________________________


omg , omg , omg ...

kan vara jag som är efterbliven ,

men idag när jag titta Miixx blogg såg jag nånting som gjorde mig 'förvånad' (?)

titta på bilden :

 

cuttcuttcutt ....

trodde inte så om henne , och nu ska tydligen hon gå ner 5 kilo , förvissa av hennes läsare tjatar om att hon är 'tjock' vilket INTE är sant !

thah , patetiskt !

*pust*


btw , lite knäppt , men sen jag skrev inlägget om Sara , har min blogg fått ungeför 50 fler läsare , dock tog jag bort inlägget igen , vill nt min blogg ska bli en 'skvaller blogg' (?) ..   


aja , hejdå / eliiiiin   




..

Av elin sjöstrand - 22 juni 2011 21:39

fyfan va jag är trött på dig Sara Lundkvist ( Sara Teddy Lundträd @ fb ) ...

HAHA riktigt riktigt löjligt att du tror att du har så mkt status , väx upp ,

& sluta håll på med världens finaste Miixx !


thihi flåt , elin goes damp ???

nej men cha typ , de va längesen vaaa ?  

har nt så mkt att skriva om idag , ville typ bara säga de , hehe ..

men jag har typ världens damp också , som ni såg längst uppe !

heheh , vill ni läsa nått patetiskt & vill skratta åt nått , läs Sara Lundkvist blogg :

saralundkvist.bloggspot.com , seriöst , heelt störd , & snackar skit om Miixx , som är

världens snällaste , hennes blogg : miixx.myshowroom.se  

så har typ damp för de , thihi ....

men vi hörs / elin <3  

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards