Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av elin sjöstrand - 28 februari 2012 20:13



Livet är förjävla underbart just nu, & jag är verkligen starkare än någonsin.

Ingenting kan få mig sluta le just nu, & STOOORT tack till er som lyser upp mina dagar,

utan er vore jag ingenting, & ni vet självklart vilka ni är!  

Kärlek till er, som alltid stannar kvar hos mig trotts all skitsnack som snackas runder! 






     


Just nu, händer inte så mycket, sitter & tittar tv med mammi & snackar med lite folk på fb, 

längtar också efter att se bigbrother, börjar bli riktigt löjligt & patetiskt nu när alla vill sticka pga att Petronella stack, 

& massa andra anledningar, man går ju förfan inte in i huset om man sen ska dra sig ur, 

är man med i leken får man leken tåla, visst är de så?!

Men iaf, idag har de inte varit specielt mycket som hänt, skola, va med Petra vid 6 tiden till 7, 

vi hade super duper kul precis som vi alltid har! 


Nä, nu ska jag äta, sen chilla lite, bloggar vel snart igen, antingen ett inlägg till ikv, eller imorgon!


Puss! 


Kan inget annat än älska känslan att vara kär.   


 


Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards