Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av elin sjöstrand - 19 februari 2012 23:23

Nu ska jag sova, & jag ska sova jätte länge så jag är heelt utvilad. 


GODNATT! 




:c

Av elin sjöstrand - 19 februari 2012 22:35


 


Av elin sjöstrand - 19 februari 2012 20:53

Då är det BigBrother om 7 minuter, blir att kolla på de med mamma.

Har nyss varit ute en stund med min Peo, vi bara snacka lite & sånt shit.

Tycker faktiskt att min uppdatering är bra just nu, tycker de är super kul att blogga igen nu när jag tagit en paus innan.

Sen har jag fixat jätte söta saker på bloggen nyss, om er dator är normal så ser ni regnande hjärtan vid min sidospalt, 

& er mus (på datorn) har förvandlats till ett piece märke, grymt!

& nu till nått helt annat.. så beställde jag nyss ett par gryymt snygga mjukis byxor för er som ville veta,

så har jag 700 kr kvar att handla annat för när jag ska till familia på onsdag.


Nån mer som vill ha piecemärke eller nått annat kul som ''mus'' eller regnande hjärtan, eller varför inte spindlar?

Lägg till en kommentar så visar jag hur man gör de.


nu börjar snart BB, blog u later.   

Av elin sjöstrand - 19 februari 2012 17:59

Puuh, precis blivit klar med rummet, köpte jätte fina saker till de idag!

Blev Playboy täcke (bild där nere) & 2 svarta playboy kuddar.

Sen körde vi in om till Bali, köpte lite småsaker att ha på min byrå, så de ser lite snyggare ut på den.

Är supor nöjd, ska sova jääätte gott inatt, kommer inte vilja gå upp från sängen imorgon!

Ska nog hoppa in i duschen snart, sen kanske träffa älskling ikv, får se om jag pallar.

Nu vill jag byta om lite, & duscha.


- i slutet av en mörk tunnel kommer ljuset, efter regn kommer sol, ja.. allt ordnar sig. -


   

Av elin sjöstrand - 19 februari 2012 12:00

Då var de söndag, trotts att de inte är skola imorgon så hatar jag endå söndagar.

Allt är så dött, & ingenting händer!

Idag, har bara kollat klart filmen jag såg igår med mamma, ätit & sånt.

Ska snart fixa mig sen drar vi till Jysk & köper sängkläder till mig.

Vill ha lite snyggare i min säng, den är ju faktiskt de bästa jag har. :)

Men nu ska jag sminka mig, klä på mig & sånt.


Blog u later.


 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards