Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 21 februari 2012

c:

Av elin sjöstrand - 21 februari 2012 23:28

Myst ner mig i sängen nu, ska vel antagligen sova snart så detta får bli sista inlägget för idag.

Har ont i huvet också sen jag frös som fan innan när jag va ute, typ gick rakt i en vattenpöl,

& nu snackar vi inte en liten pöl, utan detta va fan ett jävla hav + is.

Hade bara på mig converse, & ja, de slutade med att mamma fick hämta mig på Parkskolan för jag frös så fkn mycket så kunde knappt röra mig, eller va jag kanske helt enkelt lat & inte palla gå?  

Inte hänt mer här hemma heller, blev mysa framför tvn hela kvällen, mina favvos program, så de blev först kolla ''112 på liv & död'', kollar mest på de filmar i Hässleholm & för att de är rätt underhållande ibland när de handlar om folk som får dampryck & sånt, tycker de är underhållande! 


Men nä, nu ska jag fan sova, så jag pallar gå upp kl 10 imorgon, för då sticker jag, Peo & mamma till Familia & shoppar järnet!


Godnatt! 




 







Av elin sjöstrand - 21 februari 2012 21:45

Hon skämmer ut sig rejält.. jag tror nog hon är mer hatad än kissie faktiskt! hon är sliskig och vidrig! sorry men wtf? ta på dig kläder kvinna! alla har sett dig naken nu! awkward säger jag bara! btw HON HAR HÄNG TUTTAR & HÄNG RÖV?  hahah.. euw. inte ens min farmors farmor har det. dessutom dina bröst är små som ärtor. använd de pengarna du tjänar på din blogg till att förstora din bröst just saying ;-) annars är hon sjuuukt underhållande HAHAH.. skrattar åt henne inte med henne!



 


/Nisan (text)  

Av elin sjöstrand - 21 februari 2012 16:10

Chillar med peo.


 

pittögda fan.

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards