Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av elin sjöstrand - 27 februari 2012 20:00

Förlåt för dålig uppdatering, har varit lov nu & har knappt suttit vid datorn & när jag väl har de så har de bara varit en snabb koll på fejjan.

Men jag gör ju trotts allt så gott jag kan! 


Idag, har jag svimmat (svimmtestet, PAHAHAH.), börjat skolan igen & slappat.

Har varit en riktigt rolig dag faktiskt, & få komma tillbaka & se sina vänner igen, & alltid lika kul att se sina haterz stå & glo på en, fortsätt ni hata, så lever jag livet sålänge! 


sen har jag också fått ett sugmärke på hakan, de tycker jag är super trevligt, som vissa sa idag ''NÄÄÄ VEM FAN HAR MISSHANDLAT DIG DU ÄR FKN HELT RÖD PÅ HAKAN!!!!''.

Ja, har man ett antal hjärnceller på rymmen så vill man gärna testa på saker som inte är bra, som te'x placera en mugg vid hakan & dra in all luft som finns i muggen med munnen sen dra, som en dammsugare, så ja, jag fick ett stort fett jävla sugmärke på hakan, vilket kommer va där i några dar om jag har otur, aja, man lär sig av sina misstag!

Inte hänt specielt mycket mer, allt har varit precis som vanligt.

Bloggar igen när jag har nått roligt att skriva, kan ta sekunder, minuter, timmar, dygn, dagar, månader & ÅR! 

haha nej, bloog u later.

Btw, bjuder på en bild med skillz & en på mig!   


   

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards