Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av elin sjöstrand - 16 februari 2012 17:09

Hej, har bestämt att börja blogga här igen.

Finns typ ingen annat ställe som är enkelt att blogga på, sen klarar jag mig typ inte utan en blogg.

Skriver av mig, berättar om dagen, skriver om knäppa saker.

& att blogga är ju så sjukt kul, har haft denna bloggen i 8 månader nu, de är faktiskt ett rekord.

Bruka alltid radera mina förra bloggar efter 1 månad & göra om en ny för att stilmallarna på Blogg.se inte funka.

Men iaf, så har jag bara gjort en enkel design nu för har brist på ideer, har inte heller tid att göra något mer för ska snart dra till Hässleholm med låsaspappis, vi ska kolla bio & hälsa på kära mamma som ligger på sjukhuset (inget allvarligt.)

Sen ska vi nog äta också innan bion, men de vill inte jaag för har krängt Pizza från igår, tjockisar!   


hihi, nu ska jag sova en skvätt tror jag, eller spela Wordfued, eller lana fejsbok.


blog u later.   



Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards