Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 15 augusti 2011

:pp

Av elin sjöstrand - 15 augusti 2011 12:39

  • - wtf ?!    min hjärncell ;oo :D
hey alla , snart kommer min fiiina Cassie till mig , & vi ska då dra ut t stationen & möta 2 killar från Hässleholm , fett snälla är dom !
så vi ska typ ja , venne vad vi ska göra , sen vill jag gärna träffa älskling också , så ska typ va lite med dom andra också , hoppas jag .. 
mjaja , kommer bli en fett roolig dag tror jag , om de slutar regna för som de ser ut nu så lär mitt hår bli lockigt efter 10 minuter -.- 
JAG HATAR REGN !!
jaja , pusshej ? 

:)

Av elin sjöstrand - 15 augusti 2011 00:52

heey :)


va hsslm i Lördes med Cassie & gissa vem jag såg ... 

Mixx / Malin , shiit asså , börja gråta ju , jag blev ju fett förvånad & hon är ju typ min idol !

så jag typ stog där som en knäpp svensk & grät utan andledning , thah .

sen igår har jag varit med Älskling , Bengan , Ebba , Marco & Köttis :) 

fett rolig dag !

sen har jag varit så fkn äckligt osmart & klippt lugg på mig , & jag tycker verkligen inte om de nu , men får vel leva med de & vänta i nått år tills jag får sånn fin snelugg som jag hade innan , ELIN DIN JÄVLA KLANT !!! :(

så känner mig så fkn ful , men utseendet är ju inte allt !



Har inget att säga , hoppas ni klarar er , pusshej !

 

 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards