Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 3 augusti 2011

.

Av elin sjöstrand - 3 augusti 2011 23:51


HEY :D




tyyp , rätt nice dag idag , iaf senare på kvällen . 

börja med att jag vakna vid 12 , gick upp & satt på datorn .

snacka lite med folk på msn , sen åt jag , sen kom Ebba vid 2 helt random ,

viste inte ens att hon skulle komma hihi ,men blev rätt glad iaf .

fixa mig sen drog vi ut , träffa 'några' , blev inte så bra där , ville inte träffa en viss person. 

aja , jag & ebba stack till netto vid 3 , köpte 2 energi drickor & Marabou kakor .

Vi satt oss precis vid ingången av netto & vila benen lite xd 

sen gick vi vidare , vi gick hem till mig , va där i typ 40 min (?)

sen gick vi ut igen , & jag tog inte på mig mina skor ,

thihih , rätt nice att bara gå i strumpor på typ kvällen , 

klockan va typ 8 , vi gick runt lite , & sen satt vi oss vid en bänk på folkets park , 

satt där i typ 30 min sen gick vi till statoil & handla mjukglass , 

sen gick vi tillbaka till samma bänk , & vi filma massor också , 

sånna rooooliga videor som jag & ebba kan skratta i timmar åt , 

vi har lixom samma humor , aweeesomeee ! :)

sen kom vi hem vid halv 10 , så cykla ebba hem , 

då satt jag mig vid datorn , när hon kommit hem så snacka vi på skype ! :)

niiice , sen har de inte hänt så mycket mer , & tur är de för jag är trött (a)

nu ska jag typ kolla lite tv med min snäääälla låsas pappa Conny , 

sen blir de vel att sova för jag är ju som sagt trött ! 

har inget planerat till imorn heller , sköönt !

vill bara sova ut , men känner samtidigt som att jag är lite beroende av att träffa ebba & dom andra översöta människorna ,

 tråkigt läge , även om jag säger nej så känns de som att jag vill men samtidigt inte , uuhuh , jobbigt !


btw , fått nyyy mobil , älskar den redan , när jag kom hem efter att varit ute med Ebba , 

fick jag en mobil av mamma , jätte bra är den , 

min Xperia x8 är helt pajj !

den laddar ur på mindre än 2 timmar , 

 & stängs av helt random .

fett dryg , men denna är sjukt bra ! :)




  




pusshajj / elin


 



Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards