Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av elin sjöstrand - 7 augusti 2011 14:03

hey sötnosar ;*


varit lite osocial , oouff , smiska mig nån ? :(

hänt rätt mkt , så inte pallat skriva långa inlägg , 

sitter iaf här med Ebba , hon sov här inatt , 

vi typ va på födelsedags fest (våra föräldrars kompis) , 

han fyllde 40 år , vi gick ditt & åt sen stack vi igen , 

visst är vi snälla ? *fniss*

sen stack vi till Emmas , 

& köpte 4 energi drickor , 

vi hade ju redan 2 stora XL Hustler ,

vi gick hem till mig sen , 

drack 1 energi dricka , 

vi höll ju på att somna så tradit de va .

men aja , vi stack hem till Marco , 

han va sjukt jävla cp tråkig , 

så vi gick vidare , 

hem till mig igen , drack som fan , 

sen så fick vi energi kickar 24/7 , 

så vi sprang runt lite i huset ,

& massa sånt , 

sen vid 1 gick vi upp på mitt rum , 

satt oss framför varsin dator , 

sen satt vi vid dom till hakv 4 , 

THAH , sen vakna vi halv 1 , 

skulle egentligen va med 2 killar vid halv 12 , 

dissa killar för sömn , ooohyyeesss !

nu ska vi snart dra ut med töntarna , om vi pallar *blink* .


pusshajj :* / elin .




~ the matter how hard you try to change you,
you will never get better than me ~



 


Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards