Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av elin sjöstrand - 8 augusti 2011 23:40

ELIN SJÖSTRAND JA0.



ska typ upp till Småland imorn , till min älskade Moster , stannar där över natten sen åker hem igen , vet inte om hon har dator , så kanske inte blir nått bloggande imorn , ha de brauu , pusshaj :*


bjuder på en bild från idag , fedt ! :D

Av elin sjöstrand - 8 augusti 2011 13:29

BÄSTA LÅTEN EV00R !


best thing i never had - Beyoncé 




Av elin sjöstrand - 8 augusti 2011 01:20

ELIN HHÄR JA00 :) 


sitter & har fett jävla cp röv tråkigt , kom & underhåll ? ;*

& de va fan inte meningen att ni skulle misstolka de , kiosk !

men ja , tänkte bara skriva av mig , & lägga upp ett yt klipp , 

vet att ni bara ääälskar min humor , erkänn ? *fniss*

mjaa , de blev iaf att va med 4 över töntiga saker idag , 

nivet dom med sjukaste humor'N , 

Marco , Bengis & Fredde ..

& Ebba såklart ! 

vi , elr jag & Bengis , 

klottra ner hela rutschkanan på skankan , 

könsorgan , NO SHIT !

men jag rita typ knappt , mihih , säger vivivivivivivivviii :**

& massa sånt öööverflummigt , 

vi rita också dit vår kära vän Marco Persson , 

tycker Beengis borde bli konstnär , bild där nere ! 

men jaja, de har varit en rätt chill dag iaf , gillas .

blir att sova snart , fett trött , sen ensam hemma imorn till 3 ,

typ wiie elr nått ? -.-'

   btw , de som är på vänstra ögat är snus , uuee ;p



min humooor ja00 !

lalalaaa , nu ska jag googla lite saker som kan bättra mitt sjförtroende , sen hoppas jag på att jag orkar gå upp & soova !

pusshajj ! 


- va dig själv , alla andra finns redan -




Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards