Never change yourself for someone else would.

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

tårar blir till blod.

Av elin sjöstrand - 11 januari 2012 02:44

Hej bloggen, som jag skrev i ett inlägg så skulle jag blogga när jag blev lite gladare,

kan ju inte direkt säga att allt är som de ska igen, för de är en lång väg kvar.

Vet inte riktigt vad de är med mig, varför jag gråter varje kväll, varför jag bryter ihop?

Varför jag väljer att sitta ensam ute i mörkret, & varför jag saknar folk när jag nyss träffat dom?

Ja, detta började 2/1 att jag va lite smått ledsen för de vissa omogna & patetiska människorna sa om mig,

de är inget som jag går & är ledsen över, för jag har släppt det.

Jag överreagera bara på små saker, den 5/1 fick jag en ide om att åka hem till min pappa & stanna där ett tag, 

så kanske jag kunde ta de lugnt där & inte tänka så mycket på allt.

Men tyvärr gick de inte alls bra, klara inte av de, jag ville hem direkt, just för jag börja sakna min mamma, 

den smärtan har jag fått känna på allt för många gånger, så jag ville hem så snabbt som möjligt, 

sen va det också 3 av mina bästavänner som jag saknade enormt, ja jag fick träffa dom dagen efter igen,

de kändes så sjukt bra att va tillbaka.

Sen va de ju i söndes då allt började, vet inte varför jag gråter, & vill fortfarande veta andledningen.

Tror helt enkelt att de är som jag överreagerar på allt eftersom ALLT händer så snabbt!

Sen har jag inte kunnat sova, tror att de handlar om samma sak, att de håller ihop.

Jag kommer iallafall kämpa för att bli den gammla glada tjejen igen, 

jag klarar inte av att se mig SJÄLV såhär, efter att haft en så bra tid med skratt & en arme med vänner.

Vänner kommer & går, & jag hoppas på att ni snart kommer tillbaka igen, & slutar snacka så mycket.



Ska snart sova tror jag, skola idag ju, somnade hos mamma i deras säng 21:30 & vaknade 00:00, 

så jag är inte ett dugg trött, gick ner här sen efter ha försökt sova i 80 min,

eftersom de är skola imorgon tänkte jag att de va en bra ide att sova tidigt, men jag klarar inte av att somna tidigt sen sova hela natten, rätt jobbigt.

Men imorgon är de inte mycket jag behöver gå i skolan heller, ska först till tandläkaren 9:30, sen måste jag dra ifrån skolan kl 13:00 för då ska jag & mamma till klippan för jag ska klippa mig, blir ju sidecut, snelugg, uppklippt & antagligen blonda slingor, kommer bli lagom gött, skiter i att håret blir så kort att de lockar sig hela tiden, för jag har endå för det mesta uppsatt hår, & sen vill jag endå bara bli av med detta håret för de är ju mega tråkigt.

Såja, jag lääängtar!


Nu ska jag nörda fb lite, sen sova hoppas jag, pusshey ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 20:47

har bestämt mig för att blogga på Nattstad, & kommer nog inte börja blogga här på bloggplatsen mer!   www.nattstad.se/elinsjostrand   - vill du fortsätta följa mig, så får du göra de där från & med ikväll!   HAA DE BRA ALLA! ...

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:41

   favorit låten just nu!         

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:10


  Ligger i soffan nu & kollar bigbrother LIVE, jag har faktiskt slutat kolla på de, så istället för att kolla bb, så går jag & lägger mig vid 10 & somnar vid halv 11, kännar 1 timme på att sova! Ska vel kolla på film snart, 3dje filmen idag isåf...

Av elin sjöstrand - 14 mars 2012 20:04


  Sommar värmeeen är här, & känner doften av vååååååår!  de är så jävla härligt, man kan gå tunt klädd & inte springa runt i en tjock, klumpig vinterjacka, så snart blir de att sticka till väla, & köpa en härlig sommarjacka, funderar starkt p...

Av elin sjöstrand - 13 mars 2012 22:56


  sitter & tittar på bigbrother som snart är slut, är inte specielt trött så kommer nog inte somna fråns vid 12, så tänkte att jag hann med ett litet inlägg nu på kvälls kvisten! Tänkte även tipsa om ännu en grym sida med sjukt snygga smycken f...

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards