Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av elin sjöstrand - 4 januari 2012 02:00

Heysan, va ett tag sen jag la upp en inlägg så får vel offra mig lite trotts att jag är seg & sådär.

just nu ligger jag i min nybäddade säng & myser med musik i öronen, 

snackar med Nicole gör jag också, hon är såå g00sig!

aja, igår (3/1) va den seeegaste dagen på riktigt jävla länge, vakna klockan halv fyra, & va riktigt jävla sur när jag vakna, jag fixa mig, vänta på att Nicole skulle bli klar i 2 timmar, så jag hade fett jävla tråkigt, hann gråta en skvätt också för jag va sjukt jävla sur över att jag sovit bort en hel dag som kunde blivit bra, träffade dom vid 6 & då stack jag till Amigos & åt pommes, ja de va ganska gott, förutom att jag offra en annan sak, jaja, sen stack vi bara hem till mig & kolla JönssonLigan, men jag spela Temple run ist c:

Men imorgon, då ska de fan bli en bra dag, de måååste de! 

snacka nyss med Nicole också, hon är knäppis, så vi vet riktigt inte om hur vi ska göra idag, om vi ska sova hela natten till 10, eller om vi bara ska sovva 1 timme & sen träffas tiiidigt, men vi kommer antagligen dygna när jag sover hos henne idag, de gör vi ju typ alltid, eller så somnar vi vid 7 på morgonen & vaknar vid 3, rätt segt endå, därför är de bättre att va vaken hela natten, för man är lika trött även om man sovit ju, hihih!


men nu ska jag nog ladda ner nån film på datorn & kolla den, tror de blir Alvin & Gänget 3 elr 2, dom är ju rätt söta,

tror iaf de inte blir att sova så mycket inatt, typ palla haha.

sen blir de ju ozwald ikv, så då kan man ju typ bara halvsova där om man blir lite trött? c':



jaja, nu ska jag snacka med Nicole på skype & lite så, & kolla film antagligen, sen hoppas på att planerna imorgon blir som dom är planerade, höhö, fan va planigt c;

puss. 


        



Chilling in Norsk's bil. c:

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards