Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 15 september 2011

Av elin sjöstrand - 15 september 2011 21:07

de är över nu , kan inte fatta eller tro , jag kom ihåg de som igår , så fort jag fick chansen kolla jag på dig i smyg , det kändes som tiden stanna när vi satt där , som om jag aldrig varit kär , förre jag träffa dig , jag lovar , jag älskade dej , de är sjukt , jag kände det innan jag träffa dej , men så satt du där vid min sida & jag hann så många gånger tänka att de va för bra för att va sant , du kom som en ängel & gav mig en mening , allt skit bara försvann , jag glömde krav , allt fel i mitt liv , det kändes så rätt , de är svårt att beskriva med ord , ville bara att vi 2 skulle vara ihop . 

stunden var vår , & vi såg på varandra , du fick mig känna den där känslan som när man fråga chans , allting kändes som en drömm , du väkte något i mig som länge varit gömt , hade aldrig känt mig så levande förut , kan inte fatta att de är över nu , våra sista ord är sagda , våra sista kort är lagda , det är svårt att se dej gå , men de finns inget mer jag kan säga , kan nu bara se på när du vänder ryggen & går , gå där ifrån jag sitter med tårar på kinden & bara saknar dej .

spelar ingen roll vad vi sa , vi va tillsammans , från första dagen jag såg dej , ville inte ha någon annan , men jag va tvungen att se hur de skulle utvecklas , trodde aldrig våra ljus skulle släckas , & du vet att jag fick reda på saker & blev hård mot dej men har nog aldrig berättat hur mycket det sårade mig .

jag älskade att ha dig här brevid , kände inget annat än att de skulle va vi förevigt , önska att vi hade fått mer tid , du måste hålla med om att vi klicka direkt , vi hade allt , vi var starka , minns hur vi bruka kalla vår kärlek för kärlek på högre nivå , jag minns de så väl , du finns kvar i min skäl , tillsammans med våra minnen & hur härligt det var .

att du inte är här nu idag måste vara andledningen till att de inte känns rätt , jag har fått acceptera , kunde inte hindra det , så från & med nu ska jag bara se tillbaks & minnas de vi gjort tillsammans , veckla ut dina vingar , de behöver du , kan inte fatta att de är över nu .

trotts om drömmen om att alltid ha dig kvar gick i kras , vill jag tacka dig för allt du gav mig men inte fick nått tillbaks .


~ olyckligt kär .

Av elin sjöstrand - 15 september 2011 15:16

HALLAW !

precis kommit hem från skolan , va lite med Cassie också , slutade 14:45 , blir vel att gå ut senare , men är fett trött & har ont i huvet .

hihi , tror jag ska ta på mig shorts , fast kommer säkert bli förkyld igen isf , lär jag bli endå ;)

saknar typ alla redan , men träffa dom senast 1 timme sen typ , leskigt . 


majaja , nu ska jag lyssna på musik , sen hitta nån att dra ut med , palla sitta inne glo xd


men nu kommer Matte till mig ! skrivet : 15:35 .


pusspuss hajhaj haha dede brabra :D


Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards