Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 11 september 2011

Av elin sjöstrand - 11 september 2011 22:10

BRUSHÄÄÄÄN!



typ såhära , cp färglad blogg ? .  

yääy , de gillar vi eller hur ?

mjaja , har iaf haft en heeelt underbar helg , fredes va jag med Cassie , Bondjävlen & älskling efter skolan , sen vid 6 tiden typ så stack jag & Cassie till hemme , sov hos henne , vi typ dämpa & hade fest med chips & saft , mahah , jag åt upp alla chips , sen så igår så va med dom 2 sakerna , senare på kvällen så drog jag , Cassie , Bengan & Nille hem till mig & dog i min soffa ett tag , mahah , mysigt ..  ;)

lixom , mamma & Cööönny va i Klippan , ensam hemma , yay !

sen satt vi ute på gatan & klockan va typ 10 , fett roligt , sen kom mamma & handära saken hem , så då drog vi in ett tag , sen stack vi ut & satt oss på trappan & spela in världens failigaste video , shiiit som vi skratta , Bonden kom också förbi & han dog också av asgarv åt denna cp video , jaja , fett rolig natt , klockan va lixom halv 2 när vi gick in igen , men de saknades lite redbull & chips *snyyft* . 

sen vid 3 gick jag & cassie upp & la oss , vakna 11 , sen så tog vi på oss , åt cp god frulle , sen stack vi ut & va med dom andra , rätt seg dag iaf .


men jaja , min helg iaf , inte haft såhär kul på läääänge , jag har ju typ världens finaste fru , pojkvän & underbara vänner ! ;*

baaj !


 

gammal bild på mig & Cassie <3

 









Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards