Never change yourself for someone else would.

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

utan dig bästavän, skulle jag inte vara som jag är nu.

Av elin sjöstrand - 19 december 2011 21:52

hej bloggish, är sjukt jävla glad just nu, inte för att allt är som de ska, men iaf, just för att de är lov imorgon, & att jag fått kontakten med en sjukt underbar person igen, ah känns bara bäst, sen har jag ju sjukt fina vänner vid min sida, som gör mitt liv till de bästa, VAFAN SKULLE JAG GJORT UTAN ER?!

jaa, sen så är de ju några stycken också som förstört mina senaste dagar, dom är ingenting att ha igentligen, har inset de nu & har verkligen inte funderat på att ens ta tillbaka dom när dom sen helt plötsligt vill bli vän igen, är de detta dom valt då är de det som håller, är man med i leken får man leken tåla, hade jag tagit åt mig & verkligen brytt mig om vad dom sagt nu, så hade de svidit riktigt mycket på dom just nu, men bara för nån är på låg nivå så ska man inte sjunka till deras, vilken tur att man har tillräckligt med självförtroende & är fullt medveten själv vem jag verkligen är, annars hade dom haft de tufft nu.

jag har min familj, dom har inte nån att vända sig till mer än varandra, så går de ju faktiskt om man väljer bort några & har kvar vissa, då fattar ju dom att man också kommer bli dissad, jag har växt upp nu, slutat med allt fjolligt skit med ''ääh, jag kan bara ha 1 BÄSTAVÄN, inte fler för jag måste ju kunna mobba någon som jag hoppas är svagare än mig'', ja, sånt sluta jag med för ett år sen, & ni håller fortfarande på, shiit så mogna ni är, tror att ni är nått för ni sitter & rökar, gör egna piercingar med nålar för mamma inte tillåter att gå till en piercare, dricker på helgerna & rockar loss på EKEBO, shit WOOOW!

nää fyfan när man tänker efter, hur många har ni på er sida, visst de va kul i början att hålla på med mig för jag inte hade fkn ögonbryn, men jag har iaf inte SÄKERHETSNÅLAR i ögonbrynet, nu när vi endå håller på kan vi gå i kjol på vintern & trycka spaggeti genom läppiercingen, omg måste verkligen testas!

HAHAHA, sitter verkligen & skrattar åt er nu, ni är 4 fkn stycken, inte ens de skulle få mig att ta livet av mig, även om jag stått i mitten av er, om de är de ni vill så kan ni ju lika bra hoppa framför tåget själva, sånna tankar försvann för flera år sen & jag har inset att livet har så myyycket mer att erbjuda, & såren läker med åren!

jag är 100% säker på att ni vill få mig att må som er, piss & allt, de lyckas ni inte med, jag hoppas ni vet de!

jag har så mycket att leva för, så jävla mycket, inget skulle få mig att dö, INGET!

så ja, fortsätt ni med ert fjortisliv, så kan ni komma tillbaka när ni mognat till, sålänge lever jag livet & har de helt awesome med mina sanna, mogna vänner!

IDOMINPUWWSS!


__________________________________________________________________________________________________


höhö, iaf ska jag snart slänga mig i duschen, sen blir de vel sova en skvätt, sista skoldagen imon ju så de blir bara fiiilm, sen efter skolan blir de min helt underbara vän Nicole, vi kanske ska till väla för hon ska pierca ögonbrynet, eller blir de på onsdag, jag sover iaf hos henne imorgon, hon har stor säng & tv på rummet, kan fan inte bli bättre!

sov ju hos henne i helgen också, grymt skönt att man kan bre ut sig hur jävla mycket som helst!

så ja, sen på fredag blir de hem till daddy, & fira jul där, de ser vi fram emot JAPPJAPP!

sen efter julafton blir de VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLA med Nicole, vi ska fan shoppa jjjjääärnett, gasen i botten!

men jaja, nu fick jag fkn huvudvärk efter allt springande i AULAN på Osvald, jag & filip i samma rum = DAAAAMP ala GODIISKRIG!

hihihi, jaja, nu ska jag som sagt jula in i duschen!

pppuuussss =)


   



ALLA MANGLAR PÅ NUUUU!!


-fest hos mange!

-men spriten råå?

-Mange bjuder!!!


ÄLSKAR'T!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 20:47

har bestämt mig för att blogga på Nattstad, & kommer nog inte börja blogga här på bloggplatsen mer!   www.nattstad.se/elinsjostrand   - vill du fortsätta följa mig, så får du göra de där från & med ikväll!   HAA DE BRA ALLA! ...

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:41

   favorit låten just nu!         

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:10


  Ligger i soffan nu & kollar bigbrother LIVE, jag har faktiskt slutat kolla på de, så istället för att kolla bb, så går jag & lägger mig vid 10 & somnar vid halv 11, kännar 1 timme på att sova! Ska vel kolla på film snart, 3dje filmen idag isåf...

Av elin sjöstrand - 14 mars 2012 20:04


  Sommar värmeeen är här, & känner doften av vååååååår!  de är så jävla härligt, man kan gå tunt klädd & inte springa runt i en tjock, klumpig vinterjacka, så snart blir de att sticka till väla, & köpa en härlig sommarjacka, funderar starkt p...

Av elin sjöstrand - 13 mars 2012 22:56


  sitter & tittar på bigbrother som snart är slut, är inte specielt trött så kommer nog inte somna fråns vid 12, så tänkte att jag hann med ett litet inlägg nu på kvälls kvisten! Tänkte även tipsa om ännu en grym sida med sjukt snygga smycken f...

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards