Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 31 december 2011

Av elin sjöstrand - 31 december 2011 08:16

tjenixen bloggen, sitter här med Nicole hemma hos henne, vi är lixom precis som alla coolingar i perstorp, vi dygnar, fan sista dagen på året, självklart man ska passa på att ha kuuuul, right?

så vi har roat oss hela natten med musik, tetris på facebook & massa sånt roligt shit, självklart har vi umgåts med våra energidrickor också, sånt behövs om man vill skratta åt ingenting ju, jajamen!

höhö, så vi skiter i att sova idag, & vid 10 drar vi hem till mig, så fixar vi oss & såhära, ska gå runt i genomskinliga tights hela dagen typ, kaaaallt, benvärmare på också, annars kommer jag dööö!

sen är min hosta inget att leka med heller, fan så man håller hela jävla huset vakna haha!

så ja, sen ska denna dagen/kvällen/natten bli helt awesome, de måste den bli, mamma köpte ju raketer till mig igår, spara iaf 2 st, 1 som är för mamma & en för mig, bara för vi fyller år! (a)

blir ju först vid 7 att dra till Casa & äta med familjen & så, lite mys med dom skadar aldrig, sen blir de Nicole, blir kanske nån fest eller nått, men ingen sprit!

så vi kommer va lagom flummiga eftersom vi inte sovit inatt ju + energidricka på de, AHAHA! 


Ja, sen så vet jag inte riktigt vad som händer sen, men nu ska jag chilla med musik i öronen, snacka med Nicole & spela tetris, Gott Nytt År Önskar Nicole & Eliiin! ♥


 



Tomtebloss, MANGE BJUDER!

Av elin sjöstrand - 31 december 2011 05:36

Mamma..

de finns ingen som är lika underbar som dig, 

du är min bästavän & har alltid varit de,

du födde mig, du bärde på mig i mer än 9 månader,

du har gått igenom så mycket bara för att få mig må bra,

allt som jag gjort mot dig, alla bråk, de skär verkligen i hjärtat,

inte ett enda steg i livet utan din hjälpande hand,

du är som en dagbok, jag berättar allt för dig,

du visade mig världen, du gav mig ett liv,

när jag blir stor vill jag bli som dig,

alltid så glad & kämpar för allt,

du vet hur alla smärtor känns,

förstår mig med allt jag säger,

du är den enda som jag alltid litat på till 110%,

för mig är du en stjärna som aldrig kommer sluta lysa,

även fast du inte ser det, så är du inte som alla andra, du är älskad, 

alltid så snäll, vill ingen illa, 

de är svårt att förstå själv, men jag menar de,

du har alltid varit bäst, alltid på första plats,

den kärleken till dig mamma, den går inte att förklara med ord,

du är speciel, inte alls som alla andra,

fast alla andra sviker vet jag att du alltid stannar kvar, 

finns alltid vid min sida,

& jag skulle kunna gå igenom eld & vatten för dig,

för ett liv utan min mamma skulle jag aldrig klarat,

jag är svag utan dig, 

du vill alla de bästa, försöker ge alla den kärlek dom behöver,

du har så mycket att visa världen, sluta aldrig kämpa,

skulle aldrig låta dig gå, du är mina andetag,

du har en gång klarat de, klarat ut dina fel,

skulle kunna skriva böker, om hur underbar mamma du är,

sån skulle alla haft, 

jag älskar allt med dig, ditt leende & ditt underbara skratt,

du har funnits där så länge jag kan minnas,

& utan dig skulle jag inte finnas.


Grattis på födelsedagen Mamma,

jag älskar dig! 



 

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards