Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av elin sjöstrand - 8 mars 2012 19:13

Fyfan va äcklig du är Hanna, hela sverige sitter & tittar på detta.

Kolla på dig, du är blek som ett spöke & har fan inga pattar.

Väx upp människa!

Av elin sjöstrand - 8 mars 2012 18:37

sitter & tittar på bigbrother, repris från igår, & ja, jag är beroende av de, även om hela gänget är idioter.

har också gått med i alla Miixx tävlingar, bara för hon är förjävla grym & jag har inget liv!

hihi, har inget annat att blogga om nu, bloggar från mobilen oxå & de går litta segt!


puss.


     

peo & peo på bild!  

Av elin sjöstrand - 8 mars 2012 14:05

då är designen klar, dock lika tråkig som dom alltid brukar bli, har brist på ideer & knappt några bilder på mig själv.

så de fick bli bilden som jag har på facebook & bilddagboken, & ja nu på bloggen, men denna får ju duga så länge.

gilla dock bakgrunden! 



Nu ska jag snart äta lite, sen fortsätta slappa & vänta på att de ska bli kväll & jag kan kolla bigbrother, beroende.se?


före:


efter:

    

Av elin sjöstrand - 8 mars 2012 12:52

Hejhej, blev ingen skola för mig idag, är jätte förkyld & har nog feber också, har glömt kolla. hihi

vakna 3 gånger inatt & frös även om jag hade täcke, så mamma ville att jag skulle stanna hemma idag.

sen är de ju fredag imorgon, & de taggar vi satan i de!

blir vel att va med petra hela dagen imorgon, jag saknar henne redan trotts att jag såg henne för 10 minuter sen.


nu ska jag fortsätta trixa & mixa med den nya bloggdesignen.


Blog u later.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards