Never change yourself for someone else would.

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

listen to your heart.

Av elin sjöstrand - 30 november 2011 21:30

riktigt skönt nu att allt nästan löst sig mellan mig & killarna i klassen, verkligen inte kul att höra dagligen att man behöver banta, att man väger 3 ton m.m, i början tog jag åt mig riktigt mycket, svälte mig & gick ner 10 kilo bara för att passa in, så jag skulle få slippa tjatet, men nu efter 1 år så har jag faktiskt slutat ta åt mig av allt, efter att sänka mitt självförtroende till botten, så nu när jag har alla dom vänner jag alltid velat ha, så har jag slutat bry mig om vad dom små töntiga 13 åriga killarna säger, ''dom är ju bara lite efterblivna & fattar inte att tjejer ska ha nått att ta i, de kommer dom inse när dom mognat till & blivit äldre'', så har jag alltid tänkt, mitt självförtroende idag är på topp, jag har lärt känna mig själv, jag är den enda i hela världen som vet ALLT om mig själv, ingen annan, först av allt kommer man själv, är man inte nöjd med sig själv så är man inte nöjd med nått annat heller.

jag hata verkligen att ens ha lektion med hela klassen, de enda man fick höra va klagandet på Elin Sjöstrand, tjejen som va tvungen att gå ut från lektionerna för hon kunde inte stoppa gråten, allt dessa små omogna killarna kom med heela tiden.

efter alla år som jag hatat mig själv, min kropp, min mage, mina lår, allt, så har jag lärt mig att jag är som jag är, & jag ändrar bara på mig om jag själv känner för de, jag är skapad såhär, inte för tjock men inte för smal, normal, jag kanske inte har allt, inte de finaste leendet & inte dom ögona man drunknar i, men who cares, jag får killar endå!

jag är inte tjock, att kalla mig de förolämpar inte mig, utan personen som är lite mulligare som kanske inte har de starkaste självförtroendet, jag tar inte åt mig längre, lär er de, jag är som jag är, Elin sjöstrand, inte fjortis, inte tjock, inte pinsmal, utan Elinstyle!


va tvungen att skriva av mig, skit i vad alla andra tycker om dig, du vet bäst själv vem du är!


puss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 20:47

har bestämt mig för att blogga på Nattstad, & kommer nog inte börja blogga här på bloggplatsen mer!   www.nattstad.se/elinsjostrand   - vill du fortsätta följa mig, så får du göra de där från & med ikväll!   HAA DE BRA ALLA! ...

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:41

   favorit låten just nu!         

Av elin sjöstrand - 15 mars 2012 19:10


  Ligger i soffan nu & kollar bigbrother LIVE, jag har faktiskt slutat kolla på de, så istället för att kolla bb, så går jag & lägger mig vid 10 & somnar vid halv 11, kännar 1 timme på att sova! Ska vel kolla på film snart, 3dje filmen idag isåf...

Av elin sjöstrand - 14 mars 2012 20:04


  Sommar värmeeen är här, & känner doften av vååååååår!  de är så jävla härligt, man kan gå tunt klädd & inte springa runt i en tjock, klumpig vinterjacka, så snart blir de att sticka till väla, & köpa en härlig sommarjacka, funderar starkt p...

Av elin sjöstrand - 13 mars 2012 22:56


  sitter & tittar på bigbrother som snart är slut, är inte specielt trött så kommer nog inte somna fråns vid 12, så tänkte att jag hann med ett litet inlägg nu på kvälls kvisten! Tänkte även tipsa om ännu en grym sida med sjukt snygga smycken f...

Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards