Never change yourself for someone else would.

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av elin sjöstrand - 8 oktober 2011 01:21

heeeeeeelt awesome kväll !

va först skola som vanligt , sen Cassie , Hkon & Robin efter , sen stack jag hem för mamma sa de eftersom jag skolka på So:n , så hon sa att jag egenligen inte fick gå ut mer , men de fick jag sen för jag dampa lite , hahah , sen så drog jag ut med Bolle & Ralle , sen när jag skulle sticka hem så möte jag Matte vid mig , så vi drog hem till mig , sen till Caza för att hämta pengar , så vi stack till Amigos & åt kebabrulle (a) , sen så gick vi runt lite , va mörkt & vi blev fett rädda för att kniv mannen skulle komma , hihi , men sen så drog vi till NL & satt & chilla men sen kom Nille & hans Kusse , vi drog till Ozwald , va maaaassa roligt folk där , va där heeela kvällen , sen så hände de lite mer saker , inget spec , men har verkligen varit en sjukt rolig kväll / natt , kom hem vid kvart i 1 , mamma är fortfarande på Casa , nu ligger jag & matte & kollar på Bert , feeedde roligt , nää , nu ska jag kolla på de , pusshey ;*


Presentation

fråga jag :D

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards